Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat is jullie ervaring/mening over een 147? Vooral kwalitatief dan, goed rijden zal dat wel doen. Je hoort er die veel miserie hebben, maar je hoort er precies ook veel die zo goed als probleemloos km's vreten
En waar op letten bij aankoop, vooral draagarmen en roest zeker?
Wat is jullie ervaring/mening over een 147? Vooral kwalitatief dan, goed rijden zal dat wel doen. Je hoort er die veel miserie hebben, maar je hoort er precies ook veel die zo goed als probleemloos km's vreten
Silent-blocks zijn een teer punt. AMVDVD heeft ze verschillende keren moeten laten vervangen dacht ik.
De benzines zijn ook gevoelig aan het tijdig vervangen van de distributieriem (3 jaar of 60000 km), en aan gereden hebben met te weinig olie (lagerschade). De Selespeed-versnellingsbakken zou ik links laten liggen (niet geweldig betrouwbaar). Check anders ook even dit topic: http://www.alfa147club.nl/forum/view...php?f=1&t=3063
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
rijdt fantastisch maar doet soms de alfa-'vloek' alle eer aan
motorisch eigenlijk nog nooit een probleem gehad buiten de egr-klep die vast was gelopen. maar dat was nog tijdens de garantieperiode...
meer probleem al gehad met de mechaniek rond de motor
voor een groot deel van de problemen: check mijn topic
This domain name has been registered with Gandi.net. It is currently parked by the owner.
Daarin wordt hij aangekondigd als 'ALFA ROMEO Tipo : Giulietta Sprint Veloce Zagato'
Blijkbaar, te zien aan de resultaten van die veiling (te vinden op http://www.artcurial.com/en/asp/results.asp ), is lot 64 nooit verkocht geweest, en is er zelfs geen resultaat van. Grote kans dus dat dat lot teruggetrokken is wegens niet authentiek ofzo, en dus niet Zagato?
This domain name has been registered with Gandi.net. It is currently parked by the owner.
Daarin wordt hij aangekondigd als 'ALFA ROMEO Tipo : Giulietta Sprint Veloce Zagato'
Blijkbaar, te zien aan de resultaten van die veiling (te vinden op http://www.artcurial.com/en/asp/results.asp ), is lot 64 nooit verkocht geweest, en is er zelfs geen resultaat van. Grote kans dus dat dat lot teruggetrokken is wegens niet authentiek ofzo, en dus niet Zagato?
Nee dat zal geen echte zijn, de prijzen voor een echte zijn toch 4 keer hoger. Die verkoper heeft nog wagens waar ik mijn twijfels over heb, zoals zijn alfa romeo 1900 barchetta.
maar de verkoper beweert ook niet dat het een zagato is, en vraagt er ook nie de prijs van een zagato voor dus kan ik alleen maar zeggen dat het een prachtige wagen is, helaas niet the real deal.
zeg maar gerust FAKE
kijk naar dat ding en dat zegt eigelijk al genoeg
en dan kijk naar de vraagprijs
enough said!
Comment