Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    Niemand een leuke 146 voor weinig pleuro's?

http://www.kapaza.be/detail/10876808/
    Da's bijna voor niks

Ik wil dit.
    De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

2.4jtd zonder type-aanduiding en TI-interieur
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
      Gezien ik de E34 aan m'n broer overlaat kan ik nu eindelijk es op zoek gaan naar een vervanger. Ik ben nogal zot van een Alfa GT. Naft natuurlijk (2.0 JTS). Is een Selespeed een aanrader of toch gewoon beter een manuele?
      Goeie keuze
      Matteus heeft Selespeed-ervaring dus zo gauw die hier nog eens langskomt...

Als ik mij nie vergis zijn er weinig problemen met de Selespeeds, alleen dat soms een klein pompje kapot gaat waardoor hij niet meer uit neutraal geraakt.
      Al eentje op het oog?

Comment

• Persoonlijk zou ik dan voor een manuele kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Goeie keuze
          Matteus heeft Selespeed-ervaring dus zo gauw die hier nog eens langskomt...

Als ik mij nie vergis zijn er weinig problemen met de Selespeeds, alleen dat soms een klein pompje kapot gaat waardoor hij niet meer uit neutraal geraakt.
          Al eentje op het oog?
          Ik had er eentje op het oog bij GTA Automobili maar 'ie is ondertussen weg Een rode Selespeed met beige interieur. En het aanbod in BE is niet al te fantastisch blijkbaar

Comment

Ik had er eentje op het oog bij GTA Automobili maar 'ie is ondertussen weg Een rode Selespeed met beige interieur. En het aanbod in BE is niet al te fantastisch blijkbaar
            Djermany?

Comment

• Ooit eens gaan zien bij die GTA automobili. Die heeft serieus wat staan, en kent z'n auto's (doet alle onderhoud er zelf aan)

Moest ik zo'n kar kopen, ik zou daar gaan, gaf veel vertrouwen. Prijzen zijn ook heel correct.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Ooit eens gaan zien bij die GTA automobili. Die heeft serieus wat staan, en kent z'n auto's (doet alle onderhoud er zelf aan)

Moest ik zo'n kar kopen, ik zou daar gaan, gaf veel vertrouwen. Prijzen zijn ook heel correct.
                Idd. Behalve toen ik vroeg of ik die GT es mocht testen (met hem erbij). "Nee, nu niet, het regent. Dan wordt de auto vuil"

Comment

• ah bij ons scheen de zon, ideaal dus om een Spider te testen

Comment

• Selespeed moet je voor zijn.

En de kans op eventuele kosten mag je niet uitsluiten.

Een handbak heeft sowieso een betere reputatie qua betrouwbaarheid.

Comment

• Maar de Selespeed in een GT JTS, is een van de laatste versies, en, normaalgezien, probleemloos. Goede software, geen kinderziektes, etc.

Comment

De Ronny toch .

Maar inderdaad , een zeer betrouwbare plaats om je een Alfa aan te schaffen !!! Ik denk niet dat er een groter Alfist in België rondloopt dan die man .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Een kennis van me heeft een Witte 147 Ducati Corse. Damn! Hij mist wel zijn 156 Twin Spark (in kameleon lak) maar voor een dieseltje vond hij het goed te pruimen.
                          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                            Leuke auto qua model.

Alleen zou ik een 2.0 kiezen (ook al zijn die duurder in tax)

Comment

• Onlangs gespot... knap exemplaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Leuke auto qua model.

Alleen zou ik een 2.0 kiezen (ook al zijn die duurder in tax)
                                Ik heb al gevist achter een premie voor de 75 2.0 van jef en die Alfetta die hier enkele weken geleden is gepasseerd, maar ik krijg dat simpelweg niet verzekerd. (Die alfetta was trouwens redelijk rot volgens Elio)
                                Mijn pa wilt dat voor een of andere bizzare reden niet op zijn naam zetten.
                                T'is momenteel dus een 1600 ofwel niets. Ik wil ook wel een TS, die zijn trouwens veel makkelijker te vinden, maar het gaat gewoon niet.

Comment

Ik heb al gevist achter een premie voor de 75 2.0 van jef en die Alfetta die hier enkele weken geleden is gepasseerd, maar ik krijg dat simpelweg niet verzekerd. (Die alfetta was trouwens redelijk rot volgens Elio)
                                  Mijn pa wilt dat voor een of andere bizzare reden niet op zijn naam zetten.
                                  T'is momenteel dus een 1600 ofwel niets. Ik wil ook wel een TS, die zijn trouwens veel makkelijker te vinden, maar het gaat gewoon niet.
                                  Ahzo, jammer

Goh, ga eens testrijden met die 75 zou ik zeggen.
                                  Het is wel een auto met alles op de juiste plaats, maar de 1600 gaat misschien iets te underpowered zijn?

En een Alfa 33 Boxer? das 1700, moet toch meevallen, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Ahzo, jammer

Goh, ga eens testrijden met die 75 zou ik zeggen.
                                    Het is wel een auto met alles op de juiste plaats, maar de 1600 gaat misschien iets te underpowered zijn?

En een Alfa 33 Boxer? das 1700, moet toch meevallen, niet?
                                    Dude ik heb momenteel 75pk en geen koppel onder mijn gat. 110 pk is al een serieuze stap in de goede richting. Bovendien weegt zo'n 75 maar 100kg meer en inderdaad, alles zit op de juiste plaats. Die 33 1.7 heeft ook al 130pk geloof ik (evenveel als die Alfetta). Dat gaat weer een probleem worden denk ik. Bovendien wil ik eens een rwd, dat is al verdwenen uit onze famillie sinds het heengaan van onze Lada, en da's ook al 15 jaar geleden.

Klote verzekeringen.

Comment

Dude ik heb momenteel 75pk en geen koppel onder mijn gat. 110 pk is al een serieuze stap in de goede richting. Bovendien weegt zo'n 75 maar 100kg meer en inderdaad, alles zit op de juiste plaats. Die 33 1.7 heeft ook al 130pk geloof ik (evenveel als die Alfetta). Dat gaat weer een probleem worden denk ik. Bovendien wil ik eens een rwd, dat is al verdwenen uit onze famillie sinds het heengaan van onze Lada, en da's ook al 15 jaar geleden.

Klote verzekeringen.
                                      Dan zou ik gaan voor de 75

Comment

• de 75 1.6 carbs is geen trage auto,koppel en vermogen,mits goede synchronisatie carbs,hoger als de 1.8 IE.
                                        Persoonlijk rijd ik veel liever met men 1.6 carbs dan men 1.8 IE
                                        En de carbs heeft een prachtig roffelend,backfired geluidje

Comment

Working...
                                        X