Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
http://www.intothered.dk Per Einarsson and Gert Sterner - The scuderia went to the Nürburgring Nordschleife with 70 odd other danish ringers and spent a week...
Vet alleen spijtig dat hij net aan de Karrusel een 145 QV moet laten passeren. Geluid
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Een collega van me heeft een donkergrijze 04'er Alfa GT met rood leder. Vandaag met meegereden, sprak ie erover om zijn GT te laten spuiten in het wit. Vroeg hij me hoeveel dat zoiets "ongeveer" zou kosten, zei ik dat em misschien beter een andere (witte) GT kon kopen. Maar daar repliceerde hij op dat dit niet bestaat
Klopt dat: was/is de GT niet in het wit te verkrijgen?
Een collega van me heeft een donkergrijze 04'er Alfa GT met rood leder. Vandaag met meegereden, sprak ie erover om zijn GT te laten spuiten in het wit. Vroeg hij me hoeveel dat zoiets "ongeveer" zou kosten, zei ik dat em misschien beter een andere (witte) GT kon kopen. Maar daar repliceerde hij op dat dit niet bestaat
Klopt dat: was/is de GT niet in het wit te verkrijgen?
NEEN, een gt is te krijgen in het wit als ik me goed herinner. Ghia... ofzoiets heet het.
Comment