Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
9 jaar (6 jaar bij ons), ongeveer 170d km en nog altijd
Vorige week nog enorm verbaasd geweest over de staat van de leren zetels, nauwelijks onderhouden en nog altijd zo goed als nieuw
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Wat zijn de vereisten voor de 166 die ge zoekt? qua km's, motor, uitrusting, budget...
Bwah, ene met weinig kms (<150 000) voor niet te veel geld, opties maken niet zoveel uit, want de opties die ik erop wil (grijs of beige leer en 17") kan ik altijd achteraf nog steken. Een 2.0 ts of 2.4 jtd komen in aanmerking, de rest zuipt wat teveel naar mijn goesting.
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Bwah, ene met weinig kms (<150 000) voor niet te veel geld, opties maken niet zoveel uit, want de opties die ik erop wil (grijs of beige leer en 17") kan ik altijd achteraf nog steken. Een 2.0 ts of 2.4 jtd komen in aanmerking, de rest zuipt wat teveel naar mijn goesting.
Ge moet er eentje nemen met dat grijs/wit leder...dat is echt ferm
Zeg Quadri, is de standaard audioinstallatie van een 166 eigenlijk iets waard? Ik bedoel qua geluid (en even geen rekening houdend met dat ietwat voorbijgestreefd cassetteding).
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Ik vind dat niet slecht klinken, wij hebben wel de 6-cd-wisselaar (in het koffer) en dan krijgt ge 2 extra boxen tov de gewone versie.
Klinkt best wel zuiver, gaat hard genoeg, alles is gemakkelijk in te stellen (met presets of elke frequentie apart), door het centrale scherm veel gemakkelijker in te stellen dan in de 147.
Een andere head-unit installeren is zo goed als onmogelijk, en of een upgrade van de boxen de moeite waard is...volgens mij niet
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment