Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nice Gio!
Dikke bak.
Is dit de préfacelift?
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten@Gio: wanneer wordt dat hok gechipped?
Eigenlijk xenon maar sssst, anders zeiken ze weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNice Gio!
Dikke bak.
Is dit de préfacelift?
Met pijltjesnavigatie?
Préfacelift ja. Facelift zijn nog een stukje duurder...
Geen navigatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtendoen.
CC werd altijd achteraf ingebouwd bij de dealer, dus dat kan nu nog altijd gedaan worden.
Cruisen in stijl
Geen idee wat me dat zou kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenOoit. Eerst kat en EGR afdichten. Verlagen staat op stap 1
Eigenlijk xenon maar sssst, anders zeiken ze weer
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Nice!
Knappe kar Gio, i like
Welk jaar is hij (99 of 2000 gok ik)? Verander dat hout eens in zilver, dank u
Full option behalve gps?
dat hout moet blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
dat hout moet blijven.
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenALS ik iets nog zou willen laten doen is't de navigatie...
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
dat hout moet blijven.
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDat hout moet blijven en de CC is imo een must op zo een kar.
Vreemd dat Alfa het op de 147 dan wel makkelijk weggeeft
Prachtige kar Gio. Echt iets voor u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtende 166 en de 147 komen uit een verschillend tijd he konijn...Maar misschien was een cc dan nog niet zo common.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenALS ik iets nog zou willen laten doen is't de navigatie...
Neem anders eens contact op met Ed van het Scarbforum (www.alfaclub.nl/phpbb, en dan berichtje sturen naar "cmva").
Die kerel heeft al meer dan 30 166's gesloopt, en heeft echt alles liggen (ook alu paneeltjes en zwarte sturen, als je echt wil volharden in de boosheid).
Hij woont net achter Axel, dus niet zo heel ver.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenOngeveer 400 euro schat ik. Persoonlijk zou ik voor die prijs gewoon een deftige tomtom kopen.
Neem anders eens contact op met Ed van het Scarbforum (www.alfaclub.nl/phpbb, en dan berichtje sturen naar "cmva").
Die kerel heeft al meer dan 30 166's gesloopt, en heeft echt alles liggen (ook alu paneeltjes en zwarte sturen, als je echt wil volharden in de boosheid).
Hij woont net achter Axel, dus niet zo heel ver.
Ach, voorlopig kan ik wel verder. Het stoort me niet echt zo hard hoor
Comment
Comment