Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Digorgio

zalig kerel !!!! proficiat
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• @Gio: wanneer wordt dat hok gechipped?

Comment

• Nice Gio!

Dikke bak.

Is dit de préfacelift?

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Met pijltjesnavigatie?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            @Gio: wanneer wordt dat hok gechipped?
            Ooit. Eerst kat en EGR afdichten. Verlagen staat op stap 1

Eigenlijk xenon maar sssst, anders zeiken ze weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              Nice Gio!

Dikke bak.

Is dit de préfacelift?

Met pijltjesnavigatie?
              Merci!

Préfacelift ja. Facelift zijn nog een stukje duurder...

Geen navigatie

Comment

• Nice!

Knappe kar Gio, i like
                Welk jaar is hij (99 of 2000 gok ik)? Verander dat hout eens in zilver, dank u
                Full option behalve gps?
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• open dak en CC mist ie nog.

slijpschijf kan al geregeld worden.

Comment

• doen.

CC werd altijd achteraf ingebouwd bij de dealer, dus dat kan nu nog altijd gedaan worden.

Cruisen in stijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      doen.

CC werd altijd achteraf ingebouwd bij de dealer, dus dat kan nu nog altijd gedaan worden.

Cruisen in stijl
                      ALS ik iets nog zou willen laten doen is't de navigatie...
                      Geen idee wat me dat zou kosten.

Comment

• Vette ketel, Gio! Wanneer word ik op een ritje getrakteerd?

Comment

Ooit. Eerst kat en EGR afdichten. Verlagen staat op stap 1

Eigenlijk xenon maar sssst, anders zeiken ze weer
                          In deze mag dat, voor een keertje.

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Nice!

Knappe kar Gio, i like
                          Welk jaar is hij (99 of 2000 gok ik)? Verander dat hout eens in zilver, dank u
                          Full option behalve gps?

dat hout moet blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

dat hout moet blijven.

²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
                            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• zalig gioke!!!

Dikke ketel.

Plat tegen de grond en chippen!

Comment

Dat zou ik ook niet weten

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

dat hout moet blijven.

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
                                Nee!

Comment

• Dat hout moet blijven en de CC is imo een must op zo een kar.

Vreemd dat Alfa het op de 147 dan wel makkelijk weggeeft

Prachtige kar Gio. Echt iets voor u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    Dat hout moet blijven en de CC is imo een must op zo een kar.

Vreemd dat Alfa het op de 147 dan wel makkelijk weggeeft

Prachtige kar Gio. Echt iets voor u.
                                    de 166 en de 147 komen uit een verschillend tijd he konijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                      de 166 en de 147 komen uit een verschillend tijd he konijn...
                                      I know, maar toch. Dergelijk luxeberline moet dat imo hebben. Maar misschien was een cc dan nog niet zo common.

Comment

Ongeveer 400 euro schat ik. Persoonlijk zou ik voor die prijs gewoon een deftige tomtom kopen.
                                        Neem anders eens contact op met Ed van het Scarbforum (www.alfaclub.nl/phpbb, en dan berichtje sturen naar "cmva").
                                        Die kerel heeft al meer dan 30 166's gesloopt, en heeft echt alles liggen (ook alu paneeltjes en zwarte sturen, als je echt wil volharden in de boosheid).
                                        Hij woont net achter Axel, dus niet zo heel ver.
                                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                          Ongeveer 400 euro schat ik. Persoonlijk zou ik voor die prijs gewoon een deftige tomtom kopen.
                                          Neem anders eens contact op met Ed van het Scarbforum (www.alfaclub.nl/phpbb, en dan berichtje sturen naar "cmva").
                                          Die kerel heeft al meer dan 30 166's gesloopt, en heeft echt alles liggen (ook alu paneeltjes en zwarte sturen, als je echt wil volharden in de boosheid).
                                          Hij woont net achter Axel, dus niet zo heel ver.
                                          Heb zelf al een goeie Pioneer navigatie dus die hoef ik al niet te kopen

Ach, voorlopig kan ik wel verder. Het stoort me niet echt zo hard hoor

Comment

Working...
                                          X