Gio, neger, wuk hedje gekocht?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenGio, neger, wuk hedje gekocht?
Terug een Italiaanse in huis gehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
beige zetels, houtinleg, velgen
Comment
-
Ik heb gisteren mijn vrouwtje ook eens met een 166 laten rijden, om haar alvast voor te bereiden.
Reactie:
"Die zetels, zo zalig" (beige lederen gio-interieur, in vgl met de kromme plankskes van de Vectra)
"En die motor luistert zo goed" (2.4jtd 150 pk, in vgl met een 1.6 naftje van de Opel)
De kinderstoeltjes passen ook, dus da's ook geen beletsel meer.
Komt dus wel goed, nu alleen eentje vinden die aan de wensen voldoetOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenIk heb gisteren mijn vrouwtje ook eens met een 166 laten rijden, om haar alvast voor te bereiden.
Reactie:
"Die zetels, zo zalig" (beige lederen gio-interieur, in vgl met de kromme plankskes van de Vectra)
"En die motor luistert zo goed" (2.4jtd 150 pk, in vgl met een 1.6 naftje van de Opel)
De kinderstoeltjes passen ook, dus da's ook geen beletsel meer.
Komt dus wel goed, nu alleen eentje vinden die aan de wensen voldoet
Zonde da ik nu net iemand heb...
Zo'n 150pk is dat al de 20 klepper? nee hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Zo'n 150pk is dat al de 20 klepper? nee hé?
PS over dat verlagen, je weet allicht dat die JTD's niet echt verkeersdrempelvriendelijk zijn (slappe vering en zware neus), ik zou dus vooral straffere dempers steken, eerder dan hem zwaar omlaag te smijten (tenzij ge echt tegen 5 per uur overal over wilt kruipen)Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenNee, da's de zwaarste 10-klepper
PS over dat verlagen, je weet allicht dat die JTD's niet echt verkeersdrempelvriendelijk zijn (slappe vering en zware neus), ik zou dus vooral straffere dempers steken, eerder dan hem zwaar omlaag te smijten (tenzij ge echt tegen 5 per uur overal over wilt kruipen)
Hij zei ook bij die kilometers beter ook de dempers vervangen, daar heeft hij ergens wel gelijk in hoewel de huidige echt strak aanvoelen.
Maar er zijn nog 2 nadelen:
- Voor de duitser is er meer dan genoeg beschikbaar op de markt, dat drukt de prijs. M'n BMW is verlaagd met KW dempers en veren, dat kostte me 600€. Voor de Italiaantjes is er minder op de markt (wordt ook nie zoveel verlaagd) en dat doet de prijs stijgen...
Voor een combinatie van Koni dempers en Eibach veren mag ik rekenen op makkelijk 800€.
- Het camber vooraan gaat na het verlagen vrij negatief zijn. Staat lekker stoer en zal wss fijn zijn in de bochten maar ja => serieuze bandenslijtage
Even nog de boot afhouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenMontreal,vorige week zag ik er nog ene op de aanhangwagen van Garage Decoopman in Izegem.
Machtig,de eigenaar van de Montreal die ik op die aanhangwagen gezien heb heeft mij vandaag gecontacteerd.
Blijkt hij nog een stadsgenoot te zijn ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk ben daarnet al bij m'n tuningboer geweest om eens te horen wa hij in aanbieding heeft.
Hij zei ook bij die kilometers beter ook de dempers vervangen, daar heeft hij ergens wel gelijk in hoewel de huidige echt strak aanvoelen.
- Voor de duitser is er meer dan genoeg beschikbaar op de markt, dat drukt de prijs. M'n BMW is verlaagd met KW dempers en veren, dat kostte me 600€. Voor de Italiaantjes is er minder op de markt (wordt ook nie zoveel verlaagd) en dat doet de prijs stijgen...
Voor een combinatie van Koni dempers en Eibach veren mag ik rekenen op makkelijk 800€.
- Het camber vooraan gaat na het verlagen vrij negatief zijn. Staat lekker stoer en zal wss fijn zijn in de bochten maar ja => serieuze bandenslijtage
ik zie maar 1 nadeel..
Gewoon doen.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPrachtig spellement, Gio!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk ben daarnet al bij m'n tuningboer geweest om eens te horen wa hij in aanbieding heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk gaan't sebiet halen se
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk wou net vragen of dat uw lief was op de sleutelhanger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk wou net vragen of dat uw lief was op de sleutelhanger
Ik verwacht binnekort een ritje in je Balfa .
Comment
Comment