Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenbest mooi, en ook mooie zijschorten
Aan de andere kant heeft hij trouwens dezelfde velgen in het zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVolledig mee eens
Aan de andere kant heeft hij trouwens dezelfde velgen in het zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenbedoel je, een tweede set, of links de zilveren en rechts de witte?
linkerkant: zilveren velgen (zelfde model als rechts)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenRechterkant: witte velgen
linkerkant: zilveren velgen (zelfde model als rechts)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
letters langs naafgat op de bmw, spaken van de bmw hebben een knik halverwege en de alfa niet,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNiet hetzelfde
letters langs naafgat op de bmw, spaken van de bmw hebben een knik halverwege en de alfa niet,...
klopt maar zo toch ook vet zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenklopt maar zo toch ook vet zijn!
Maar niet zo vet als dit
Comment
-
Vroeger
Nu (zalige velgen)
data:
Alfetta GT Turbo Autohaus Isert Kulmbach, Deutschland.
Technische Daten:
Motor: Alfa Romeo 4-Zylinder in Reihenanordung, 1421 ccm, Bohrung x Hub 81,0 x 69,0 mm 294 kw, 400 PS bei 9500 U/min, 298 Nm bei 7800 U/min. Bosch Einspritzung, bosch Zündung, Trockensumpfschmierung.
Kraftübertragung: Alfa Fünfgangetriebe mit Differenzial 85% Sperrwirkung.
Fahrwerk: Aufhängung vorne: Doppelquerlenker, Querstabilisator, Schraubenfedern. Aufhängung hinten: DE Dion Achse mit Wattgestänge, Querstabilisator, jSchraubenfedern. Bremsen vorn/hinten belüftete Scheiben, Bilstein Stoßdämpfer. Felgenformat vorn/hinten 11 x 16 / 12,5 x 19, Reifenformat 275/565/16 / 325/650/19, Zahnstangenlenkung.
Gewichte und Maße: Leergewicht: 885 kg, Radstand: 2400mm, Spur vorne/hhinten: 1450/1530mm, Länge/Breite/Höhe 4290/1950/1300 mm.
Höchstgeschwindigkeit bei längster Übersetzung: 290 km/h.
Comment
-
Alfa riders
zoals beloofd een paar fotos van mijn 159 voor en na de facelift
-Rial velgen chroom 19 inch met 235/35 Dunlop Max
-Glas Coating achter 70% Vooraan 30%
-Verlagingskit
-Sideskirts origineel Alfa
-Dubbele uitlaat custom made
meer hoeft het niet te zijn
Comment
-
Alfa riders
Nog enkele fotos van mijn karreke en de nieuwe GT van mijn vriendin reed vroeger met 156 na 11 jaar en 235000 km en pijn in het hart weg gedaan voor een GT en wat voor een amaistond in de garage voor haar verjaardag als ze thuis kwam ga nie vertellen wat er nadien gebeurde
-19 inch DOTZ velgen meer moest da nie zijn is wel full option met GPS en telefoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHmmm dat komt tamelijk dicht in de buurt van het soort camera dat ik zoek.(kantelbaar scherm (als ge dat ooit gehad hebt kunt ge bijna niet meer zonder
), deftige zoeker, fatsoenlijk zoombereik,...) en toch wat goedkoper dan een DSLR
*schrijft FZ50 bij kanshebbers*) om "een" FZ30 te kopen
Nadien heb ik de FZ50 overwogen, de concurrenten en de FZ18. Uiteindelijk is het de laatste geworden.
Heeft geen kantelbaar scherm echter.
In elk geval, als je eens wat reviews zal lezen over de FZ28 of FZ50, zal je nog meer zin krijgen eentje te kopen__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment