Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    digitalstreet he (299 EUR), niet factoryprices.
    Digitalstreet is goedkoopste voor de camera maar niet voor de accesoires.
    Factoryprices is niet interessant voor de camera maar wel voor de accesoires.

FZ50 kost bij digitalstreet 427 EUR. Daar zit minder verschil op.
    Damn, dus toch scheel
    Merci voor de info
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
      ...
      Maar toch kan ik het niet laten om te denken dat de Yellow Carellows U van de wijs hebben gebracht .
      ...
      da's wel helemaal juist ja

Maar de rest is ook nog steeds van het gekende manu-kristal-niveau

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Van een week of 2 geleden op de Nurburgring :

Nurburgring 21.09.08

Comment

Jaja , zie maar dat ge den Uwen bijhoudt .

We doen ons best,

alhoewel,

spijtig genoeg past deze momenteel niet in het budget.

Nee,serieus,we hebben met de 147 nog steeds evenveel plezier.

.

Comment

• in zo'n hoek zie ik echt geen verschil tussen de achterlichten van een fl en een pfl... als er al een verschil is. op de kofferklep is er een verschil, maar ik dacht dat de "vaste" blokken dezelfde zijn gebleven?

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            http://www.straeulimotorsport.ch/ die mannen hebben nog rondgereden met een pré-facelift kont en een face-lift neus,maar wat het dan werkelijk was????
            Op deze foto kan je nog net de oude achterlichten zien.

Comment

• Een van de mooiste auto's ooit, zoniet de mooiste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                Een van de mooiste auto's ooit, zoniet de mooiste

Waaaaw die locatie en de auto ook natuurlijk !

Comment

• Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Zonder discussie de allermooiste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Hoe goed is uw Japanees?

Enige close-up die ik vond, helaas met Alfa-naafkap dus geen idee van welk merk de velg is
                      Merk lijkt me "Partire" te zijn -> http://www.e-tire.co.jp/menu_photo/p...ebs_seijyo.htm : staat in link en lijkt me ook het merklogo te zijn in de velg daar... maar 'k kan me vergissen.

Knappe velgen!

Edit : damn, lekker spul !! http://www.e-tire.co.jp/alfa_page/alfa-wheel.htm

Comment

Hij weer .

Maar inderdaad .

filmpje .
                        Damn dat waren nog 'es grandioze tijden. Ik kon volledig gehypnotiseerd naar de TV zitten gapen, dan. Al was het wel soms zoeken om de verslaggeving te vinden...

Wat een karren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          Van een week of 2 geleden op de Nurburgring :

Nurburgring 21.09.08
                          Subliem!!

Velgen + kleur maken 'm af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Hieronder dan mijn 166, nog uit het vorige Alfa Romeo Lovers topic. Van standaard tot nu, weer een aantal veranderingen erbij. Het is steeds dezelfde auto en dezelfde lak.

Gekocht

Spoilerset

Uitlaat

Interieurdelen carbon, stuurnaaf wordt op maat gemaakt

A B C stijlen carbon

Achterlichten

Gepoetst onder de kap

Velgen
                              Last edited by ; 09/10/2008, 23:03.

Comment

• Strakke alfa het concept van de veranderingen passen goed bij elkaar!
                                Mr Drift

Comment

• Van het stuur (en de carbon-inleg van de middenconsole, ruitenmechanisme,...) ben ik niet echt fan, de velgen zijn wel een knappe vooruitgang. En het blijft toch een zalige (en vooral zeldzame) kleur voor de 166, knap

Welke merk van lip hangt er nu onder de voorbumper.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• De onderlip is van MS Design. Ben erop uitgekomen omdat ik die van Zender en Novitec te sierlijk vond ipv sportief. Én omdat deze bumper lip qua hoogte doorloopt met de lijn van de zijskirts. Die van de andere 2 merken komen iets hoger te zitten....trouwens wel fijner bij drempels en parkeergarages.

Die rode 166 boven mij is veel ingetogener maar ook wel zeer deftig...is absoluut geen straf als die voor je deur mag staan.

Comment

• Gaat er hier morgen iemand naar "Il giro nelle colline" ?

Ging normaal niet gaan maar het begint nu wel erg te kriebelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeerd166 Bekijk Berichten
                                        De onderlip is van MS Design. Ben erop uitgekomen omdat ik die van Zender en Novitec te sierlijk vond ipv sportief. Én omdat deze bumper lip qua hoogte doorloopt met de lijn van de zijskirts. Die van de andere 2 merken komen iets hoger te zitten....trouwens wel fijner bij drempels en parkeergarages.

Die rode 166 boven mij is veel ingetogener maar ook wel zeer deftig...is absoluut geen straf als die voor je deur mag staan.
                                        Welke ophanging heb je steken?

Comment

• Alfa Grille

'k weet niet of dit hier mag gepost worden, ik hoor het wel als dat niet zo is.

Eén of andere pipo heeft het gepresteerd om - waarschijnlijk met een trekhaak - m'n sierrooster van m'n GT kapot te rijden. Gelukkig geen bumper-en lakschade, goed gemikt, pal op de grille. Die zit wat achteruit geduwd langs één kant (niet tegen m'n radiator) en een aantal horizontale latjes zijn gekraakt. Het hele V-sierrooster dient m.a.w. te worden vervangen.

Heeft iemand een idee hoeveel dat zou kosten ?

Natuurlijk geen gegevens achtergelaten en niemand die iets gezien heeft (stond nochtans half uur geparkeerd in een drukke winkelstraat vanmorgen ...)

Comment

Working...
                                          X