Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten* zucht *
Bon, blij dak nie in uw schoenen moest staan dan
Comment
-
Twijfel twijfel
Zwarte twinspark met zwart leer, 1500 euro, redelijke kmstand (146 k)... Helaas geen airco, en volgens mij is dat wel een warme combinatie...
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenNu nog wat Matt Munro erbij en een wat meer Italiaans landschap ipv. de R34 in Torhout
+ YouTube Video
Seffens ga je nog zeggen dat je ook een Steve McQueen fan bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenDamn, Pink Floyd, en één van m'n lievelingsscenes uit de filmgeschiedenis :-)
Bullit
Le Mans
@Elio: Als hij in goede staat is, zou ik hem zeker kopen. Zolang ramen naar beneden kunnen zie ik geen probleem.Wwij hebben vroeger een zwarte merc W124 gehad met zwart interieur, als hij in de volle zon stond werd het daar verschrikkelijk warm in, maar gewoon even het schuifdak en de ramen open en dat was snel opgelost. Airco is over-rated (maar als het er toch opzit is het zeer mooi meegenomen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenDamn, Pink Floyd, en één van m'n lievelingsscenes uit de filmgeschiedenis :-)
Off course fan,wat staat die McQueen versie hier anders in mijn kast te doen.
Misschien nog wat jong,maar ik ken mijn klassiekers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
@Elio: Als hij in goede staat is, zou ik hem zeker kopen. Zolang ramen naar beneden kunnen zie ik geen probleem.Wwij hebben vroeger een zwarte merc W124 gehad met zwart interieur, als hij in de volle zon stond werd het daar verschrikkelijk warm in, maar gewoon even het schuifdak en de ramen open en dat was snel opgelost. Airco is over-rated (maar als het er toch opzit is het zeer mooi meegenomen)Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenOok van Micheal Delaney.
Off course fan,wat staat die McQueen versie hier anders in mijn kast te doen.
Misschien nog wat jong,maar ik ken mijn klassiekers.
Comment
-
De filmkes van de 8C staan eigenlijk allemaal in een verkeerd topic.
Bij deze staan ze in het topic waar ze thuishoren.
http://www.autoforum.be/showpost.php...21&postcount=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenTjah, moest het voor mij alleen zijn, dan stond ie allang voor de deur. Maar we gaan regelmatig naar Italia met het gezinnetje, en een zwarte auto met zwart leer zonder airco en drie klein mannen op de achterbank, dat komt niet goed vrees ik. Mocht iemand een goede en niet te dure 164 of 166 of 156 SW weten staan met niet te veel kms en airco, laat gerust iets weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOmschrijf "niet te duur" en "niet te veel kilometers"
Zoiets bijvoorbeeld: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=133876835
Ik ben de markt wat aan't verkennen, vanavond komen er vrienden eten die misschien interesse hebben in de VectraOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Op het forum van alfaromeo166club staat onder meer een Belgische 166 2.0 TS (1 van de allereerste met nog altijd 155 ipv 150pk) te koop.
169d km met nieuwe distributieriem, klein onderhoud en LMM (allemaal 9d km geleden vervangen)
Prijs moet ge via pm vragen, ik heb daar een account dus als ge wilt kan ik het wel ff vragen(edith zegt net dat hij op Kapaza staat voor 6500
)
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Net iets te veel kilometers zeker?
foto's op dit adres
Comment
-
En als een 2.5 V6 ook mag ==> http://com2.runboard.com/balfaromeo1...orum.f7.t10005
140d km en 6000 euro
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Verde Minerva
Comment
-
Mmm, prachtige velgjes ook.
Enig idee wat zo'n 2.5 V6 zou verbruiken bij woonwerkverkeer aan 30 km/u gemiddeld?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenMmm, prachtige velgjes ook.
Enig idee wat zo'n 2.5 V6 zou verbruiken bij woonwerkverkeer aan 30 km/u gemiddeld?) en de V6 drinkt nog een tikkeltje meer, maar die heeft wel zijn extra koppel en de V6-sound
BTW als we met de 166 op vakantie gingen verbruiken we 8,7 liter (4man + bagage), wij hebben maar een 5-bak. De V6 is altijd uitgerust met een 6-bak (tenzij ge kiest voor de sporttronic met 4 versnellingen...), dus op de snelweg moet het verbruik normaal wel meevallen.
Comment
Comment