Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
    http://www.kapaza.be/detail/12263209/

Ik ga waarschijnlijk in het weekend naar deze kijken.
    Lekker stuurtje, juiste kleur ook
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ff zitten spelen met photoshop

Comment

• Comment

• Comment

• Goedkope 33er van een liefhebber

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ciney eerder dit jaar

Comment

• Damn, wat een knap interieur!
                Is dat een nieuw interieur van bij een facelift ofzo, of is dit een optie?
                Dat 'vorig' interieur, met al dat aluminium, trok op geen kloten. Maar dat interieur hierboven ziet er echt zeer knap uit.

Comment

• Alfa Romeo
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                    Alfa Romeo
                    damn right

Comment

• Ik was gisteren nog eens door m'n Autogidsen aan het bladeren en kwam de test van de Saab 9-3 TTid tegen. Die heeft dus de 1.9 die ook in de 159 (en een hele hoop andere karren) ligt maar dan wel met 2 turbo's en 180pk. Wanneer komt die ook in de Alfa's te liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Ik was gisteren nog eens door m'n Autogidsen aan het bladeren en kwam de test van de Saab 9-3 TTid tegen. Die heeft dus de 1.9 die ook in de 159 (en een hele hoop andere karren) ligt maar dan wel met 2 turbo's en 180pk. Wanneer komt die ook in de Alfa's te liggen?
                        niet...

de motor komt ook in geen enkel ander GM-product (dus ook geen opels of cadillac's ofoz)

de Biturbo diesel is eigen aan saab omwille van zijn "turbo" mentaliteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                          niet...

de motor komt ook in geen enkel ander GM-product (dus ook geen opels of cadillac's ofoz)

de Biturbo diesel is eigen aan saab omwille van zijn "turbo" mentaliteit
                          Spijtig, alhoewel de 1.9 dan misschien weet te dicht bij de 2.4jtd zou komen en die zo misschien (nog) minder zou verkopen (5-cylinder-lovers)
                          Al meen ik een tijdje terug ook berichten...geruchten gehoord te hebben over de 2.4jtd met 2 haardrogers erop.

Ik dacht nochtans dat ze in de autogids geschreven hadden dat Saab de première kreeg, maar dat de motor ook nog in andere wagens ging terecht komen.

Comment

• ik denk dat er veel plannen in deze periode in de ijskast of vuilbak verdwijnen in de automobiel...

Comment

• Zo'n plannen net niet.

1.9TTiD is normaalgezien "minder vervuilend" dan de 2.4JTD

De tendens gaat gaan naar kleine motoren met hoog vermogen ipv betrouwbare, grote, motoren

Comment

• ja, vandaar dat ze nu begonnen zijn met de 1.6 jtdm's, maar ik dacht dat er ook een 2.0 jtdm onderweg is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                  ja, vandaar dat ze nu begonnen zijn met de 1.6 jtdm's, maar ik dacht dat er ook een 2.0 jtdm onderweg is...

+- 200pk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                    +- 200pk?
                                    ik dacht in verschillende uitvoeringen, maar hij zou in sterkste setup inderdaad de vervanger van de 2.4 jtdm worden...

Comment

• De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

zucht...

Comment

• ²that

uitstellen van de Amerikaanse plannen, Alfa Unica dat met grote trom wordt aangekondigd om dan een paar weken later te verdwijnen, geen opvolgers voor de 147 en 156 gta,...

zucht...

Comment

• Hi guys (aangenaam! Nieuw hier, volgende week eigenaar van een nieuwe Alfarode 147 JTDm 8v 115/120 met Sport+ pack, mede dankzij jullie aanstekelijke enthousiasme)!

Vraagje: toen ik aan het beslissen was wat ik precies wou heb ik wat rondgekeken bij de verschillende officiële Alfa sites bij onze buurlanden en, wel, hoe komt het dat alleen Franse Alfisten zo verwend worden?

Kijk: een Alfa-rij/slipschool: http://www.alfamasterdrive.com/ ( filmpjes!) en dit: http://www.alfa-experience.com/

Comment

Working...
                                          X