Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vermoedelijk de Franse importeur die ook effectief wat moeite doet voor zijn merk...

Proficiat met je aankoop trouwens
    Last edited by zwoemba; 24/10/2008, 23:08.

Comment

• Thx!

Ondertussen nog wat verder rondgeneusd en ontdekt dat er zelfs een Ijslandse officiële site is: http://www.alfaromeo.is , dat ze in Finland denken dat Giulietta rood donkerder is dan Alfarood: http://www.delta.fi/Etusivu/Mallit/A...2/Default.aspx en dat er een Australisch Alfa Yacht is: http://www.alfaromeo.com.au/default....ticle&ID=19001
      Last edited by ; 24/10/2008, 22:55.

Comment

• Ik weet niet of deze al is langsgekomen, maar: http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Rome...980_nieuw.html

een smak geld, maar dan wel voor een Giulietta om door een ringetje te halen

Comment

• Hey Stan, proficiat met je aankoop, waar heb je hem besteld? Festraets of Berckmoes?

Comment

• Bedankt! Festraets! Besteld op 28/08, levering (als ik mijn plak tenminste op tijd krijg) op 28/10, exact twee maand.

Comment

• Comment

• Las vegas!

Nice!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StanM Bekijk Berichten
                  Bedankt! Festraets! Besteld op 28/08, levering (als ik mijn plak tenminste op tijd krijg) op 28/10, exact twee maand.
                  ik zal eens gaan kijken dan
                  moet er toch zijn deze week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                    Las vegas!

Nice!

Schitterend!!!
                    En nen vollen bak naft,nog nicer.

.
                    Last edited by ; 25/10/2008, 23:10.

Comment

• De terugkeer van Alfa Romeo in de USA is uitgesteld. MiTo wordt er nu verkocht door een beperkt aantal Mini showrooms!? (is dat geen concurrent?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StanM Bekijk Berichten
                        http://www.italiaspeed.com/2008/cars.../usa/2510.html

De terugkeer van Alfa Romeo in de USA is uitgesteld. MiTo wordt er nu verkocht door een beperkt aantal Mini showrooms!? (is dat geen concurrent?)
                        BMW ja, maar de dealer is vrij om te verkopen wat hij wil eh.

Comment

• Paar sfeerbeelden van afgelopen weekend , toen het nog een beetje zomer was en het raceseizoen nog niet was afgelopen ...

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Meer bij deBATjes in mijn onderschrift .

@Stan : Een dikke proficiat en welcome to the club .
                            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• thx! :-)

Comment

• Leuk hotel gehad Kristal?

Comment

• Probleemke trouwens met de 147

Als ik optrek en schakel (daarom niet extreem) of als ik van hogere toerentallen het gas loslaat hoor ik achteraan altijd een klop Ik heb mij al rot gezocht wat het zou kunnen zijn... Ik dacht dat het misschien eerst mijn gordel kon zijn op de achterbank die heen en weer bewoog maar ik heb hem dan vastgeklikt en het blijft. Ook ff gekeken of er niks meer lag te slingeren en dat is het ook niet... Soms klinkt het dichtbij, soms veraf... Kan dat zijn dat de draagarmen minder overweg kunnen met de schokken? 't Lijkt me het meest waarschijnlijk Alfa kennende? 't Werkt in ieder geval ferm op mijn systeem Al meerdere keren onderweg gestopt om die klotebak te inspecteren

Verder ook nog een vleugelmoer die een hitteschild vasthoudt die is losgetrild of zo... Maar 't valt eenvoudig te fiksen door een grotere te monteren. Wel weer vreemd dat zoiets kan gebeuren

Dat grijs ding rond de meter voor het oliepeil dus hangt dus momenteel wat te wapperen... Morgen eens fiksen

Verder verloopt het schakelen van 2 naar 3 met de dag moeizamer

De jaren, de km's en de eigenaar beginnen wat door te wegen voor die bak denk ik 'k Zou er eigenlijk eens wat kosten moeten aan doen om ze weer tip top te hebben maarja... Weinig zin voor

Comment

• Vervang die schokdempers ook maar eens. Olie van de boite ook eens wisselen.

Comment

• Duetto Reborn

Comment

• Proficiat met de aankoop Stan, en hopelijk komen uw nummerplaten op tijd aan.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Vette kar
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X