Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb ook nog een mailtje van die man (giulietta spider)

Februari dit jaar

De prijs voor een te restaureren Alfa spider is 8.000,- euro.
    Prijzen voor die gave Alfa’s is ongeveer 15.000,- euro.
    Een heel mooie, zeer gave rijklare met APK is 25.000,- euro.

Comment

• Ik was vooral verliefd op die Ghibli SS, maar ik viel achterover toen ik de prijs zag

Hij is trouwens opgeslagen met zijn prijzen (wat niet meer dan normaal is)

Joop Stolze is in hart en nieren liefhebber van klassieke sportwagens. Zeven en dertig jaar geleden importeerde hij z'n eerste rode TR3A uit Londen.

Geef mij morgen 25k en ik ga die kar halen

Comment

• De dag dat ik het geld van mijn mini binnen heb stap ik in de auto en rij ik naar stolze.
        Ik neem wel een boekhouder mee, anders kom ik in de problemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Ik was vooral verliefd op die Ghibli SS, maar ik viel achterover toen ik de prijs zag

Hij is trouwens opgeslagen met zijn prijzen (wat niet meer dan normaal is)

Joop Stolze is in hart en nieren liefhebber van klassieke sportwagens. Zeven en dertig jaar geleden importeerde hij z'n eerste rode TR3A uit Londen.

Geef mij morgen 25k en ik ga die kar halen
          prachtig gewoon e, maar zo een restauratie is niet meer voor de gewone sterveling denk ik. De revisie van die motor alleen al. Maar een gerestaureerd moet het een droom zijn. Wat doet zo een ghibli ss die gerestaureerd is van prijs? 50-75000 euro zeker? Als je die foto's ziet bij stolze komt het water je gewoon in de mond, al die prachtige projectjes die daar staan te wachten.

Comment

Die raceversie kostte wel 38k he

hier eentje voor u dan:

http://www.stolzeclassiccars.nl/db_v...ail.asp?id=178
            Ik mag toch dromen hé .

Merci .

Oorspronkelijk geplaatst door StanM Bekijk Berichten
            Beetje te donker nu - binnenkort... Maar wat een super machien!
            Super om te horen !!!

Binnenkort maar weer eens een fotoshootmeetingske doen met wat Alfa 's .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• het is geen alfa, geen maserati, maar wel een italiaan,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                prachtig gewoon e, maar zo een restauratie is niet meer voor de gewone sterveling denk ik. De revisie van die motor alleen al. Maar een gerestaureerd moet het een droom zijn. Wat doet zo een ghibli ss die gerestaureerd is van prijs? 50-75000 euro zeker? Als je die foto's ziet bij stolze komt het water je gewoon in de mond, al die prachtige projectjes die daar staan te wachten.
                Ja, zoiets gaat rond de 75k.

En ik ben er bijna zeker van dat als de wagen inderdaad is zoals beschreven (compleet en low-mileage) dat iedereen, mits het nodige budget, die kar kan restaureren en verkopen met winst.

Comment

• Sportwagon? Hoe, wie, wat, waar?? Sepultura, geef eens wat beeld

En de Delta weg? Wat is dat allemaal...

Comment

• Zit net te denken : Ik mag dan wel oud zijn , maar ik moet toch lekker geen 25k+ neertellen voor een mooie oldtimer . Ieder nadeel ep ze voordeel .

Ik raad jullie bij serieuze plannen zeker aan om eens wat meer op het SCARBforum rond te neuzen . Niet dat ik handelaars aan- of af wil raden hoor . Maar heel dikwijls komen daar exemplaren voorbij die meer dan met liefde behandeld zijn ( en meestal is er ook ergens wel een restauratietopic dat je kan nalezen ) en die voor iets meer dan de helft van bovengenoemde exemplaren worden aangeboden .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                      Zit net te denken : Ik mag dan wel oud zijn , maar ik moet toch lekker geen 25k+ neertellen voor een mooie oldtimer . Ieder nadeel ep ze voordeel .

Ik raad jullie bij serieuze plannen zeker aan om eens wat meer op het SCARBforum rond te neuzen . Niet dat ik handelaars aan- of af wil raden hoor . Maar heel dikwijls komen daar exemplaren voorbij die meer dan met liefde behandeld zijn ( en meestal is er ook ergens wel een restauratietopic dat je kan nalezen ) en die voor iets meer dan de helft van bovengenoemde exemplaren worden aangeboden .
                      Wat moet ik neertellen voor jouw mooie oldtimer? (die witte, niet die grijze die meeleest )

uiteraard kan je beter particulier kopen, maar soms is geduld ontbrekende

Comment

Wat moet ik neertellen voor jouw mooie oldtimer? (die witte, niet die grijze die meeleest )

Die Grijzen zegt dat jij die Witte niet kan betalen .

Ze zijn beiden onbetaalbaar trouwens .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Binnenkort maar weer eens een fotoshootmeetingske doen met wat Alfa 's .
                          Great! Count me in!

Comment

Die Grijzen zegt dat jij die Witte niet kan betalen .

Ze zijn beiden onbetaalbaar trouwens .
                            Ooit...

Neen, maar jij moet inderdaad geen 25k+ aan een oldtimer uitgeven omdat je het (bij wijze van spreken) al gedaan hebt.

En dat is net het leuke aan goede oldtimers imho. Daar kan je nu een weloverwogen,belachelijk bedrag aan geven, over x-aantal jaar krijg je dat dubbel en dik terug.

Zo ken ik iemand die 35 jaar geleden voor 40.000 franken een 300SL gekocht heeft. Denk niet dat hij daar ooit spijt van gehad heeft.

Comment

Ooit...

Neen, maar jij moet inderdaad geen 25k+ aan een oldtimer uitgeven omdat je het (bij wijze van spreken) al gedaan hebt.

En dat is net het leuke aan goede oldtimers imho. Daar kan je nu een weloverwogen,belachelijk bedrag aan geven, over x-aantal jaar krijg je dat dubbel en dik terug.

Zo ken ik iemand die 35 jaar geleden voor 40.000 franken een 300SL gekocht heeft. Denk niet dat hij daar ooit spijt van gehad heeft.
                              Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (4 leden en 1 gasten) ‎Carlito, ‎Freud, ‎StanM

Dag Freud!

Comment

Ooit...

Ik heb zelfs geen cent moeten uitgeven , maar heb gewoon in Manu geinvesteerd .

Hij heeft de Spider , nu 29 jaar geleden , gekocht voor 20.000 beffen . En nu wordt ze ( vooral omdat ze een zeldzamer 1750 exemplaar is ) meer dan dat bedrag in euro's geschat .

Goede raad van Mammie Kristal : Goed trouwen .

Oorspronkelijk geplaatst door StanM Bekijk Berichten
                                Great! Count me in!
                                Ik hou U op de hoogte .
                                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ik heb zelfs geen cent moeten uitgeven , maar heb gewoon in Manu geinvesteerd .

Hij heeft de Spider , nu 29 jaar geleden , gekocht voor 20.000 beffen . En nu wordt ze ( vooral omdat ze een zeldzamer 1750 exemplaar is ) meer dan dat bedrag in euro's geschat .

Goede raad van Mammie Kristal : Goed trouwen .
                                  Ik bereik liever zelf dingen

Maar nu snap ik nog meer waarom je voor manu gekozen hebt. Stijl

Dat die waarde zo hoog lag wist ik, dat bedoelde ik met dat je je 25k oldie al hebt (als een wagen die al 29 jaar in iemands bezit nog in geld uit te drukken valt natuurlijk)

Bij deze zoek ik ook een wagen van ongeveer 20 jaar oud voor 500 euro, wie weet tref ik het even goed

Comment

Ik bereik liever zelf dingen

Maar nu snap ik nog meer waarom je voor manu gekozen hebt. Stijl

Dat die waarde zo hoog lag wist ik, dat bedoelde ik met dat je je 25k oldie al hebt (als een wagen die al 29 jaar in iemands bezit nog in geld uit te drukken valt natuurlijk)

Bij deze zoek ik ook een wagen van ongeveer 20 jaar oud voor 500 euro, wie weet tref ik het even goed
                                    Manu zegt dat ge U een lief moet zoeken met een 75 met carburators .

Of haar ouders met dito exemplaar .

Als moeder zeg ik : Voor 500 euro heb je dus nooit DE 20-jarige vrouw van je leven . Dus koop gewoon een Sei Automatico , zwart met gele Carello's , zwart lederen interieur . Eerste serie uiteraard . Dat verdient een jongeling als jij echt wel .
                                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Manu zegt dat ge U een lief moet zoeken met een 75 met carburators .

Of haar ouders met dito exemplaar .

Als moeder zeg ik : Voor 500 euro heb je dus nooit DE 20-jarige vrouw van je leven . Dus koop gewoon een Sei Automatico , zwart met gele Carello's , zwart lederen interieur . Eerste serie uiteraard . Dat verdient een jongeling als jij echt wel .
                                      Hmm, 75 klinkt goed.
                                      Wel liefst een V6

De vrouw van mijn leven heb ik echter al gevonden, alleen denkt zij er anders over

Comment

Hmm, 75 klinkt goed.
                                        Wel liefst een V6
                                        Dan moet je er wel een injectie bij nemen , vrees ik .

De vrouw van mijn leven heb ik echter al gevonden, alleen denkt zij er anders over
                                        Ik moet de vrouw van mijn leven ook nog altijd vinden , als dat een troost mag wezen .

Alhoewel : Mijn Alfadochters komen toch wel in aanmerking .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Mijn Alfadochters
                                          Pics?

Comment

Working...
                                          X