Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Die Grijzen zegt dat jij die Witte niet kan betalen .
Ze zijn beiden onbetaalbaar trouwens .
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenAt your service .
Deze uiteraard :
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa lap
Ik heb ook nen schonen oude Alfa gevonden,daar zal het dan ook bij blijven vrees ik.Een van mijn favoriete dan nog.Elke Alfa met SZ toevoeging zijn mijn favorieten!!!!
Hoewel deze hier ook enkele Alfa trekken heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenSportwagon? Hoe, wie, wat, waar?? Sepultura, geef eens wat beeld
En de Delta weg? Wat is dat allemaal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenPff, soms toch wat medelijden met mijn auto Volledig streepke kwijt van mijn benzinemeter op 40 km Toch maar eens iets anders zoeken om mij af te reageren...
En inderdaad U beter op iets anders afreageren . Desnoods op mij .
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDe Delta weg ja. Ik heb een erg 'gebruikte' alfarode 33 SW gekocht. Er is wat werk aan. Foto's heb ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGe zou voor minder geen foto's posten__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGe zou voor minder geen foto's postenOorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenKristal heeft niet gezegd wie die gaat uitdelen he!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenja, de rode kleur, en de achterlichten van een pre-facelift 147
voor de rest lelijke bagger
Ik vind het niet mis een beetje Elise-style.
@Kristal &Manu,koerstomat break.
Comment
-
Dat is een 2600 S(print) Z(agato) . Maar wel eentje die naar mijn mening een beetje mismeesterd is .
hier meer gegevens .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDat is een 2600 S(print) Z(agato) . Maar wel eentje die naar mijn mening een beetje mismeesterd is .
hier meer gegevens .
nog enkele rariteiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenFotoschops natuurlijk,hoewel die visie op de 169 niet mis is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Maar hij zou beter z'n banden tegoei monteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenFotoschops natuurlijk,hoewel die visie op de 169 niet mis is.
Leve de Thesis!
Vet kot.
Comment
Comment