Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die laatste foto, dat is het, zo is hij af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
      Die laatste foto, dat is het, zo is hij af

En zoek hier maar eens naar alle topics die Rudolph heeft opgestart .
      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Gij hebt een slecht karakter

Comment

• forum

Voor de Alfa 75 liefhebbers.

Transaxle 75 - Alles over de Alfa Romeo 75 - Gratis Forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

By the way, waar blijven de foto's van uw 147...?
            I know! 't Is zo vroeg donker & 't is er gewoon nog niet van gekomen - binnen een paar weken ga ik hem (haar?) alleszins eens voor een opblink- en beschermingsbeurt binnendoen bij de vriendelijke meneer van Perfectshine.be die hier nu en dan op het cleaning & detailing forum post, misschien vind ik dan ook iemand met een betere camera dan mijn GSM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              maar een tweede model is ook al goed.
              T'is een model 3. Ik had liever ook een 1 of een 2. Er was trouwens vanalles mis mee. Toen ik hem kocht liep het blok alles behalve soepel en maakte het een alarmerend tikkend geluid. Ik had ook de indruk dat 'ie niet volledig op 4 cilinders draaide. Dan maar zelf een avondje gesleuteld: Bougies vervangen (die waren te kort!), er zat een scheur in het darmpje van de voorontsteking, het koelwater stond te laag en de olie was veel te dun.
              Ik heb het blok leeggezogen en er 10W40 ingekapt, daarmee is het getik ook verholpen, het waren namelijk de olie gedempte kleppen. Het blok draait al een pak beter, maar ik heb nog steeds de indruk dat er compressiegewijs iets niet snor zit in een van de cilinders. Vrijdag ga ik het meten, en dan zien we wel.

Voor de rest rijd dat wel super.
              T'start wel moeilijk s'ochtends, en het dak en de motorkap zijn roze, maar voor de rest geen klachten.

Comment

• Ik ben wel dik in de raap gescheten door die vorige eigenaar. No way dat 'ie 20 dagen geleden in die staat op een eerlijke wijze gekeurd is geraakt.
                Al moet ik toegeven dat zo'n blok in orde zetten ook veel voldoening geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                  Voor de Alfa 75 liefhebbers.

Transaxle 75 - Alles over de Alfa Romeo 75 - Gratis Forum

Vette uitlaat!

Comment

• Hoe zit dat nu met je 147 Matteo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                      Hoe zit dat nu met je 147 Matteo?

Staat stil.

We weten nog niet zeker wat ermee te doen, en wat onze opties zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                        T'is een model 3. Ik had liever ook een 1 of een 2. Er was trouwens vanalles mis mee. Toen ik hem kocht liep het blok alles behalve soepel en maakte het een alarmerend tikkend geluid. Ik had ook de indruk dat 'ie niet volledig op 4 cilinders draaide. Dan maar zelf een avondje gesleuteld: Bougies vervangen (die waren te kort!), er zat een scheur in het darmpje van de voorontsteking, het koelwater stond te laag en de olie was veel te dun.
                        Ik heb het blok leeggezogen en er 10W40 ingekapt, daarmee is het getik ook verholpen, het waren namelijk de olie gedempte kleppen. Het blok draait al een pak beter, maar ik heb nog steeds de indruk dat er compressiegewijs iets niet snor zit in een van de cilinders. Vrijdag ga ik het meten, en dan zien we wel.

Voor de rest rijd dat wel super.
                        T'start wel moeilijk s'ochtends, en het dak en de motorkap zijn roze, maar voor de rest geen klachten.

Zie uit met die distributieriemen van die karren....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                          Zie uit met die distributieriemen van die karren....

Ja, die zijn pas gedaan geweest.

Comment

• Allé dan hoop ik dat hij voor de rest nog vrij goed is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                              Allé dan hoop ik dat hij voor de rest nog vrij goed is.

T'rijd nog, de cv, de automatische vergrendeling en de chauffage werken nog. Ik content.

Comment

• model 3 ?

Comment

• Eerste keer dat ik een GT zie in dit kleur. Weet er iemand de naam daarvan? Was bijna fluo blauw

Maar zo vet

Comment

• Dees is de mijne (het is wel degelijk Alfa rood, maar op foto ziet dat er altijd wat meer oranje uit dan in het echt), jammer genoeg was het wat bewolkt, maar soit. x 1000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Eerste keer dat ik een GT zie in dit kleur. Weet er iemand de naam daarvan? Was bijna fluo blauw

Maar zo vet
                                      Montecarlo Blu, volgens de Engelse configurator niet meer beschikbaar op de GT. Wel nog op de 147, Brera, Spider.
                                      Vette kleur

Oorspronkelijk geplaatst door StanM Bekijk Berichten
                                      Dees is de mijne (het is wel degelijk Alfa rood, maar op foto ziet dat er altijd wat meer oranje uit dan in het echt), jammer genoeg was het wat bewolkt, maar soit. x 1000

Ook een vette kleur
                                      Zijn dat de 17duimse GT-wielen (denk het wel, heeft de kleine uitsteeksels op de velgrand), vette velgen
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        model 3 ?
                                        Ja, 1 en 2 hadden die vierkante lichten.

Comment

Working...
                                        X