Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Eerste keer dat ik een GT zie in dit kleur. Weet er iemand de naam daarvan? Was bijna fluo blauw
Maar zo vet
Btw, ik dacht dat van alle recente 147's dat zwarte stuk in de achterbumper gespoten was? Ik kwam een facelift ( van de laatste tegen ) met een zwart stuk in de achterbumper. Alfa en consistentie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StanM Bekijk BerichtenDees is de mijne (het is wel degelijk Alfa rood, maar op foto ziet dat er altijd wat meer oranje uit dan in het echt), jammer genoeg was het wat bewolkt, maar soit.x 1000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenT'rijd nog, de cv, de automatische vergrendeling en de chauffage werken nog. Ik content.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StanM Bekijk BerichtenDees is de mijne (het is wel degelijk Alfa rood, maar op foto ziet dat er altijd wat meer oranje uit dan in het echt), jammer genoeg was het wat bewolkt, maar soit.x 1000
Die moeten we zeker eens naast ons Koerstomat zetten .
Vandaag trouwens nog eens gaan bezoeken . Ze staat er nogal triestig bij nu , maar het is de bedoeling dat ze volgende week weer buiten mag komen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIs dat neit gewoon dat blauw dat bij de 147 facelift II er ook bijzat?
Btw, ik dacht dat van alle recente 147's dat zwarte stuk in de achterbumper gespoten was? Ik kwam een facelift ( van de laatste tegen ) met een zwart stuk in de achterbumper. Alfa en consistentie
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMontecarlo Blu, volgens de Engelse configurator niet meer beschikbaar op de GT. Wel nog op de 147, Brera, Spider.
Vette kleur
Was een tijdje terug op het 166forum aan het vragen over verschillen tussen de bouwjaren 1999-2000 en 2000-2004, opeens komen er daar 2.0TS'en tevoorschijn met 6-versnellingsbak ipv een 5-bak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenSchitterend !!!
Vandaag trouwens nog eens gaan bezoeken . Ze staat er nogal triestig bij nu , maar het is de bedoeling dat ze volgende week weer buiten mag komen .
Doe die foto weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenZeer knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StanM Bekijk BerichtenThanks! En ook bedankt voor jullie threads in het Mijn Italiaanse Auto forum, door jullie foto's heb ik veel beter kunnen beslissen wat ik nu precies wou
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenAls je mij zo een kan vinden maar dan een TurboDelta ! laat het mij zeker weten !vorige week zo een gezien maar de eigenaar wilde zijn prijs niet zeggen dus het zal wel stijf veel geweest zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenSchitterend !!!
Comment
-
Comment