Wat ook een optie is...die kar gewoon terug verkopen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk zou het momenteel echt nog niet weten. Dat gaat me toch een redelijke duit kosten die reparaties. Wat zou een nieuw 1.3 blok kosten?
Die kerel waar ik mijn mini-motor heb laten aanpakken levert goed werk tegen een lage prijs.
Toen ik mijn mini-blok ging binnendoen had ie ook een alfa boxer liggen trouwens.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk zou het momenteel echt nog niet weten. Dat gaat me toch een redelijke duit kosten die reparaties. Wat zou een nieuw 1.3 blok kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVan waar ben je ergens?
Die kerel waar ik mijn mini-motor heb laten aanpakken levert goed werk tegen een lage prijs.
Toen ik mijn mini-blok ging binnendoen had ie ook een alfa boxer liggen trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIs het een (33) 1.3 blok met carburators ? anders hebben we hier nog een 33 1.3 staan die weg mag met een goede motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Comment
-
Op de kleppendeksels na is dit exact het zelfde blok als de mijne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenLeuven
Blok eruit halen, uit elkaar vijzen en naar hem brengen, ben je mss €200 kwijt, maar heb je een gereviseerd blok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOh, dan is herentals niet zo ver.
Blok eruit halen, uit elkaar vijzen en naar hem brengen, ben je mss €200 kwijt, maar heb je een gereviseerd blok
Is wel intressant, hoe heet dat bedrijf?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk moet dus heel dat blok in stukken afgeven ofwat?
Is wel intressant, hoe heet dat bedrijf?
Maar dat bespaart gewoon veel geld omdat hij dan zijn tijd er niet moet insteken.
Remy Hoeylaert heet hij. Maar heeft geen website of niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenweet iemand hoe deze kleur heet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenweet iemand hoe deze kleur heet?
Comment
-
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenblu digione?
Montecarlo blue zou ook juist geweest zijn, is dezelfde kleur als de GT 2 bladzijden terug.Last edited by quadrifoglio; 10/11/2008, 11:25.
Comment
Comment