Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Klopt
    Montecarlo blue zou ook juist geweest zijn, is dezelfde kleur als de GT 2 bladzijden terug.
    Dit is zeker het kleur "Blu Metallico" , is dit hetzelfde kleur in rabbit zijn post?
    Deze prachtige Alfa 156 TI is van mijn schoonbroer.

Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Klopt
      Montecarlo blue zou ook juist geweest zijn, is dezelfde kleur als de GT 2 bladzijden terug.
      Die GT was echt vééél feller van kleur... Echt bijna fluo

Comment

• 75 turbo voor geen geld:
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
          nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
            Dit is zeker het kleur "Blu Metallico" , is dit hetzelfde kleur in rabbit zijn post?
            Deze prachtige Alfa 156 TI is van mijn schoonbroer.

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Die GT was echt vééél feller van kleur... Echt bijna fluo
            Ik ben nu overtuigd
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Stiekem ben ik blij dat die kar in de buurt van Marseille staat, anders was ik wss al lang vertrokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                http://www.leboncoin.fr/vi/28306959.htm?ca=1_s

Stiekem ben ik blij dat die kar in de buurt van Marseille staat, anders was ik wss al lang vertrokken

ik wil wel rijden anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                  ik wil wel rijden anders
                  Ja, heb jij ook een trekhaak achter die Alfa hangen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Ja, heb jij ook een trekhaak achter die Alfa hangen?
                    alfa's en trekhaken gaat niet goed samen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                      alfa's en trekhaken gaat niet goed samen...
                      Ja, zie

Espace heeft wel trekhaak, en aangezien die kar maar 950kg weegt mag ik ze zelfs trekken met mijn rijbewijs, maar kvind dat echt ver om ff snel op en neer te rijden met zo een kar achter, dan kan ik maar 100 rijden ofzo

Plus, op en neer rijden doe je 3 dagen over, kost 400€....en je bent niet zeker dat de kar goed is.

Dan geef ik liever meer geld aan eentje die dichterbij staat

Comment

• Prachtige zwarte koerstomat te koop op kapaza, als die prijs nu nog wat zakt...
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Had hem ook al zien staan

Comment

• Following my little Alfa on a wet lap of the Nordschleife. For more info on driving an Alfa 75 on the Nürburgring visit www.RSRNurburg.com

Comment

• Dit is zeldzaam, slechts 92stuks van gemaakt.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-...1%7C240%3A1318

Comment

• Inderdaad zeldzaam beestje, hier is nog een Australische

Comment

• Allemaal van dezelfde eigenaar.
                                  Die GTC links (rijdt ook nog een Belgische rond met nummerplaat 105 - GTC)

Comment

• Was de oplage gelimiteerd of viel ge verkoop gewoon heel hard tegen?

Comment

• Ik gok op een combinatie.
                                      Waarschijnlijk een kleine oplage en een hoge prijs, waardoor de verkoop zowieso niet hoog zou zijn.

Eigenaar van de rode die ik gepost heb, zit ergens op alfaBB.com

Comment

• James Glickenhaus is best known in these parts as the rich guy who paid Pininfarina a lot of money to create a custom body for his Ferrari Enzo, thus creating the renowned and oft-driven Ferrari P4/5. Apparently Glickenhaus is not strictly a Ferrari fan, as he has now become the first of 100 Americans to receive the keys to a U.S.-spec Alfa Romeo 8C Competizione coupe. Glickenhaus even reportedly paid enough extra for his 8C Competizione to get the Alfa Romeo factory to finish his car in the same shade of red used on his one-of-a-kind P4/5. Shortly after Glickenhaus took the keys and went for a first drive, the same dealership handed over two more 8Cs to slightly lesser mortals.

Comment

Working...
                                        X