Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
Nu nog een 75 vinden
Is die 1.8 turbo iets?
Comment
-
welke turbo?
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
een van deze?
Kan ik geen oordeel over geven,heb ze niet bekeken,wel weet ik dat ze enorm lang stil staan,en dat zorgt voor problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenwelke turbo?
een van deze?
Kan ik geen oordeel over geven,heb ze niet bekeken,wel weet ik dat ze enorm lang stil staan,en dat zorgt voor problemen.
Ik denk dat ik u meepak als ik eens naar 1 ga zienZal wel voor binnen 2 weken pas zijn dat ik eens kan gaan rondneuzen...
Comment
-
Shit wa een vet spelDe prijs is er dan ook naar
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenEn in het geval dat... Is er een garage ergens in de provincie antwerpen waar ze deftig iets kennen van die 75's?
Comment
-
Als alles meezit koop ik er mij wel eentje deze zomer, het is té aantrekkelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOh, handig, vlakbij
Als alles meezit koop ik er mij wel eentje deze zomer, het is té aantrekkelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenzeker doen,je gaat gelukkig worden dan
En zijn die 3.0 V6'en van op autoscout24.be de moeite? Die grijze vind ik wel mooiVolgens mij weten ze in Holland beter hun prijzen van die auto's dan hier in België... Hier zijn ze vrij onbekend lijkt mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk BerichtenAls ik een beginnend 75 bestuurder een 75 moet aanraden is dat 2.0 8v TS
-betrouwbaar
-vlot
-sper
-uiteraard RWD
-beste motor ivm gewicht in de neus(wegligging)
Een 3.0 of TB mag niet onderschat worden.
"She'll bite when wet"Toch zou ik mss voor een 3.0 gaan...
Er staan er 3 te koop in België, zal wel 1 goeie tussen zitten
TS heb ik nog niet al te veel goeie van gezien, ene op 2dehands.be, maar die staat echt al lang te koop terwijl de prijs redelijk is
Iemand deze al gezien van dichtbij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenIk houd het in mijn achterhoofdToch zou ik mss voor een 3.0 gaan...
Er staan er 3 te koop in België, zal wel 1 goeie tussen zitten
TS heb ik nog niet al te veel goeie van gezien, ene op 2dehands.be, maar die staat echt al lang te koop terwijl de prijs redelijk is
Iemand deze al gezien van dichtbij?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenIk heb hem al eens gezien, toen de vraagprijs nog hoger was. Op het eerste zicht zag hij er heel netjes uit, de verkoper is ook een echte liefhebber, met een tiental alfa's in zijn collectie (oa Montreal, Alfetta, GTV, ...). Wat die turbobumper betreft: de auto zou herspoten zijn, dat kan inderdaad wijzen op een herstelling, maar het kan ook een restauratie geweest zijn. Moet een twinspark trouwens ook geen witte pinkers hebben?
Iemand een van deze al gezien?
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Edit: Staan er 2 van bij GTA Automobili, iemand daar ervaring mee?Last edited by Greg; 09/01/2009, 11:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenZomer-memories
dikke karren
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenEdit: Staan er 2 van bij GTA Automobili, iemand daar ervaring mee?
Ik zou daar zonder twijfelen een auto durven kopen
Comment
Comment