Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren een flard van een ongeval gezien op ATV. Ne hele mooie (FL) 147 met spaakvelgjes en in een mooi kleur wat geparkeerd stond werd afgevoerd
En hij leek verdacht veel op nen 147 van hier die recent verkocht is geweest, maar kweet alleen niet meer van wie
Gisteren een flard van een ongeval gezien op ATV. Ne hele mooie (FL) 147 met spaakvelgjes en in een mooi kleur wat geparkeerd stond werd afgevoerd
En hij leek verdacht veel op nen 147 van hier die recent verkocht is geweest, maar kweet alleen niet meer van wie
Dat was hem ja
Heb ik het spel toch verkeerd verstaan geloof ik, ik dacht dat de Alfa geparkeerd stond en aangereden werd. Deze lijkt gewoon zelf over kop gegaan ?
Is en blijft zonde. En de chauffeur heeft het redelijk schadeloos overleefd, zou zelf nog uit het wrak geklommen zijn...
Claxon zit vast -> nieuwe claxon besteld maar gezien dat spel vrijwel onbereikbaar is moet de hele bumper eraf. Uurke werk voor zo'n stom ding
Terwijl 'ie toch bezig was de 147 maar eens op de brug laten zetten, draagarmen zijn ook dringend aan vervanging toe. Er zat behoorlijk wat speling op Had het zondag tijdens een rit ook al opgemerkt dat de wielen soms wat hun eigen leven gingen leiden.
Comment