Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk BerichtenJa,dat is een goeie Carlito
- Nummerplaat doet vermoeden dat het een liefhebber is
- eerlijke advertentie
- goede staat op foto precies
- scherpe prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHad ook al dat vermoeden.
- Nummerplaat doet vermoeden dat het een liefhebber is
- eerlijke advertentie
- goede staat op foto precies
- scherpe prijs.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenMan man man Alfa restwaarde ...Ik heb het vandaag mogen ondervinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenMan man man Alfa restwaarde ...Ik heb het vandaag mogen ondervinden.
Als je een goede prijs voor je wagen wilt krijgen moet je een Audi, BMW/Mini, Mercedes, Volvo, Volkswagen kopen al de rest kan je vergeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIs 'ie al buiten?
Heb definitieve keuze gemaakt van opvolger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenI wish ...
Heb definitieve keuze gemaakt van opvolger.
Comment
-
Vandaag moest ik voor 't werk ook een offerte voor een dienstwagen opvragen, en vroeg ik naar de inruilprijs van de oude wagen (166 JTD van 2001 met leer en 80000 km): 3000 euro
Als de inruilprijs elders niet beduidend hoger ligt, staat hij binnenkort op mijn oprit!Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenhelemaal juist,depanneur huren?
Eerst dat ding afwerken ooit eens en dan als de gesmeerde bliksem op zoek naar een Alfa
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment