Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    btw, hoe zit het met het in-car filmpje? Ben nu echt stikjaloers op uw geluid
    Dit weekend nie echt tijd gehad en nu terug op kot... Dit weekend misschien. Of het weekend erna. Of zo

Waarom steek je er ook geen?

Comment

• Trouwens, zo'n luchtfilter, kan dat ook zorgen voor een hoger verbruik?

Laatste tank was 14 liter, maar ik twijfel of het de combinatie luchtfilter/rijstijl is of enkel de rijstijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Trouwens, zo'n luchtfilter, kan dat ook zorgen voor een hoger verbruik?

Laatste tank was 14 liter, maar ik twijfel of het de combinatie luchtfilter/rijstijl is of enkel de rijstijl
        ik meen eens gelezen te hebben dat een sportluchtfilter inderdaad een beetje aan je verbruik morrelt... maar of dit nu positief of negatief was, ben ik jammer genoeg kwijt...

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Dit weekend nie echt tijd gehad en nu terug op kot... Dit weekend misschien. Of het weekend erna. Of zo

Waarom steek je er ook geen?
            Vooral problemen met het overtuigen van moeder van het nut van een sportfilter. Keep in mind dat zij ten laatste schakelt tegen 2500 toeren en nooit meer dan de helft het pedaal indrukt...en dat ze van mij praktisch hetzelfde verwacht...
            Ik kreeg laatst naar mijn oren toen we een gemiddeld verbruik hadden van 9,5

Iemand die weet hoe goed de boormachine-mod werkt?

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Trouwens, zo'n luchtfilter, kan dat ook zorgen voor een hoger verbruik?

Knap!
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• zo'n sportluchtfilter zorgt idd voor een hoger verbruik.

je geeft namelijk meer gas door het verslavende geluid

Comment

Vooral problemen met het overtuigen van moeder van het nut van een sportfilter. Keep in mind dat zij ten laatste schakelt tegen 2500 toeren en nooit meer dan de helft het pedaal indrukt...en dat ze van mij praktisch hetzelfde verwacht...
                Ik kreeg laatst naar mijn oren toen we een gemiddeld verbruik hadden van 9,5
                Haha, mijn pa ook... Hij vraagt zich af waarom ik daar geld aanhang omdat dat toch niet anders klinkt

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                zo'n sportluchtfilter zorgt idd voor een hoger verbruik.

je geeft namelijk meer gas door het verslavende geluid
                Is dat het enige?

Toch wat moeten op letten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                  Mijn volgende wagen wordt er eentje in spermakleur, die kan je zelf bijspuiten
                  Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Comment

• Vanmiddag nog even gespiderd met een 2.2 jts
                    Dit angstaanjagend verbruik kreeg ik te zien toen ik instapte :

Gelukkig daalde dit bij een normale rijstijl tot een 12-tal liter.
                    Wat een beauty is dit toch, zeker met de kap naar beneden...
                    Ik had al eens met een Brera 2.2 selespeed gereden, maar ik moet zeggen dat ik deze motor toch liever met een manuele bak heb (om goed vooruit te gaan, moet je hem in de toeren jagen, en dat gaat beter manueel).
                    De 18" wieltjes hoeven niet voor mij, wel mooi maar zo onconfortabel

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Koopje volgens mij. 9 kansen op 10 is het probleem met de centrale vergrendeling een slecht contact van de stekkers aan de deur ofwel een slotmechanisme dat niet meer gesmeerd wordt. (gekend probleem bij de 166's)
                      Als die kar voor de rest goed onderhoudenis, is dat echt geen geld.
                      Andere velgen eronder en V6-rijden. Zalige kleur trouwens

Comment

• Ik had hem ook net gezien, mooi velgje eronder en gaaaan!
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Koopje volgens mij. 9 kansen op 10 is het probleem met de centrale vergrendeling een slecht contact van de stekkers aan de deur ofwel een slotmechanisme dat niet meer gesmeerd wordt. (gekend probleem bij de 166's)
                          Als die kar voor de rest goed onderhoudenis, is dat echt geen geld.
                          Andere velgen eronder en V6-rijden. Zalige kleur trouwens
                          Sinds een maandje ofzo werkt m'n CV ook niet meer deftig...blijkbaar dan toch gekend?

Comment

• Wat een beauty: AR Giulia.

Naar aanleiding van de herstructureringsplannen van Chrysler is er bekendgeraakt dat er plannen bestaan een opvolger van bovenstaande legende te produceren. Can't hardly wait!

Comment

• Tja, aan plannen ontbreekt het helemaal niet.

Uitvoering daarintegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Sinds een maandje ofzo werkt m'n CV ook niet meer deftig...blijkbaar dan toch gekend?
                                Jup, alleen niet bij dealers
                                Die vervangen liever de computer die de cv aanstuurt zonder eerst goedkopere/logischere dingen te checken. Als hun oplossing na 2 weken niet meer werkt zeggen ze dat ge de wagen moogt binnenbrengen zodat ze de bekabeling eens konden bekijken...

Op het forum van de 166 staan een paar topics erover, ofwel contactspray op de stekkers aan de deuren spuiten ofwel het deurpaneel verwijderen en het slot even smeren.

Comment

Tja, aan plannen ontbreekt het helemaal niet.

Uitvoering daarintegen...
                                  Echt he

Hoe zit het nu met de 149? Wanneer wordt die voorgesteld?
                                  Facelift GT, komt hij of niet?
                                  169? 159 GTA? ...?

De lancering van de turbo-benzines in de Mito is wel al een stap in de goeie richting, nu nog wachten op de zwaardere turbo-motoren en de nieuwe generatie diesels.

Comment

Jup, alleen niet bij dealers
                                    Die vervangen liever de computer die de cv aanstuurt zonder eerst goedkopere/logischere dingen te checken. Als hun oplossing na 2 weken niet meer werkt zeggen ze dat ge de wagen moogt binnenbrengen zodat ze de bekabeling eens konden bekijken...

Op het forum van de 166 staan een paar topics erover, ofwel contactspray op de stekkers aan de deuren spuiten ofwel het deurpaneel verwijderen en het slot even smeren.
                                    Interessante info! Toen hij binnen was voor m'n schokdempers te vervangen heb ik ook ff laten zien naar de CV en die zei net hetzelfde. Was het nu links of rechts vooraan...Weet het niet meer...is een die pompjes niet goed gesmeerd was. Koude temperaturen, weinig smering...dan werkt dat niet meer deftig

Als ik nu m'n wagen wil sluiten met afstandsbediening trekt die ff alle sloten toe maar komt dan terug gewoon los...
                                    Als ik de deuren aan de passagierskant sluit (dus effectief met sleutel) werkt het wel goed. Nog een keertje op de afstandsbediening drukken en dan staat het alarm ook aan....beetje omslachtig dus nu

Als ik dan de wagen wil open doen met afstandsbediening gaan ff alle sloten open maar trekt dan direct de boel terug dicht

Alfa

Comment

Echt he

Hoe zit het nu met de 149? Wanneer wordt die voorgesteld?
                                      Facelift GT, komt hij of niet?
                                      169? 159 GTA? ...?

De lancering van de turbo-benzines in de Mito is wel al een stap in de goeie richting, nu nog wachten op de zwaardere turbo-motoren en de nieuwe generatie diesels.
                                      Oei, ik heb zonder het te weten een gevoelige snaar geraakt. Mea culpa.

Een nieuwe generatie modellen zou ook wel eens leuk zijn, maar dan nog: 't gras is altijd groener...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                        Als ik nu m'n wagen wil sluiten met afstandsbediening trekt die ff alle sloten toe maar komt dan terug gewoon los...
                                        Als ik de deuren aan de passagierskant sluit (dus effectief met sleutel) werkt het wel goed. Nog een keertje op de afstandsbediening drukken en dan staat het alarm ook aan....beetje omslachtig dus nu

Als ik dan de wagen wil open doen met afstandsbediening gaan ff alle sloten open maar trekt dan direct de boel terug dicht

Alfa
                                        Klinkt zo bekend in de oren he
                                        Bij de onze is het de rechterachterdeur die moeilijk doet, opendoen werkt wel met de afstandsbediening.

Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                                        Oei, ik heb zonder het te weten een gevoelige snaar geraakt. Mea culpa.

Een nieuwe generatie modellen zou ook wel eens leuk zijn, maar dan nog: 't gras is altijd groener...

Spaar uw kind niet van de roede, beetje kritiek mag altijd he.
                                        Ergens snap ik het uitstellen van de 169 ook wel, een grote berline ontwikkelen als zijn voorgangers nauwelijks succes hebben gehad...niet meteen een prioriteit op dit moment. Maar toch...

Comment

• Comment

Working...
                                          X