Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Steve, begin er ook almaar vast aan te wennen dat je 155 bij een halve naftbak al gaat vertellen dat hij dorst heeft, dit hebben nagenoeg alle 155's. Vanaf een kwartbak gaat de naald van de meter vrolijk meewiegen bij bochten. Ook dat gaat natuurlijk gepaard met het branden van de nodige lampjes.
Wie heeft nog meer van die typische modelgebonden Alfakwaaltjes?
Wie heeft nog meer van die typische modelgebonden Alfakwaaltjes?
Nu al de vraag van het jaar Jef .
Bekijk het zo : Alfa's zijn minnaressen , dochters , echtgenotes , ... ( Voor mij de mannelijke versies graag )
We geven ze allemaal een naam , we verlangen er allemaal naar bij lange afwezigheid , we vervloeken ze als we er te veel mee geconfronteerd worden ...
Maw : Een passioneel merk .
Ik heb dat 20 jaar geleden met mijn Dolfke diesel ( ) nooit gehad hoor . En mijn Manu is ook een uitzondering op de regel die ik hier probeer uit te leggen .
Maar om je vraag te beantwoorden : Ons Tomat houdt het wel 500 km uit op halfvol . En dan plots moeten we dringend gaan tanken . Bij de 90 is het net omgekeerd . Daar denk je " Shit , die V6 zuipt echt wel veel te veel " . En daarna kan je , als ze op een kwart overschot staat , nog rustig over en weer naar bijvoorbeeld de Limburg rijden .
In de Spider werkt het benzinepeilmetertje niet meer en dat is eigenlijk nog het beste . Gewoon een regel van drie toepassen . Inhoud tank is zoveel , verbruik is zoveel , we gaan van hot naar her dus we houden het minstens tot op dat bepaald punt uit . I love Wiskunde .
Bekijk het zo : Alfa's zijn minnaressen , dochters , echtgenotes , ... ( Voor mij de mannelijke versies graag )
We geven ze allemaal een naam , we verlangen er allemaal naar bij lange afwezigheid , we vervloeken ze als we er te veel mee geconfronteerd worden ...
Maw : Een passioneel merk .
Ik heb dat 20 jaar geleden met mijn Dolfke diesel ( ) nooit gehad hoor . En mijn Manu is ook een uitzondering op de regel die ik hier probeer uit te leggen .
Maar om je vraag te beantwoorden : Ons Tomat houdt het wel 500 km uit op halfvol . En dan plots moeten we dringend gaan tanken . Bij de 90 is het net omgekeerd . Daar denk je " Shit , die V6 zuipt echt wel veel te veel " . En daarna kan je , als ze op een kwart overschot staat , nog rustig over en weer naar bijvoorbeeld de Limburg rijden .
In de Spider werkt het benzinepeilmetertje niet meer en dat is eigenlijk nog het beste . Gewoon een regel van drie toepassen . Inhoud tank is zoveel , verbruik is zoveel , we gaan van hot naar her dus we houden het minstens tot op dat bepaald punt uit . I love Wiskunde .
Ik tank veiligheidshalve steeds wanneer ik 450km op de dagteller heb gereden. Af en toe vergeet ik het een keer en stoor ik me een ongeluk aan het constante geflikker van het reservelampje. Is me al wel een paar keer voorgevallen dat het na 400km al niet meer uitging, dan toch voor alle zekerheid volzwieren.
Ik heb met mijn Alfa een ware haat-liefdeverhouding. De ene dag zou ik haar met de hamer willen bewerken terwijl ik de volgende dag haar het liefst van al zou strelen.
Echter moet ik bekennen dat ik met het goede weer van vorige week toch vaak de BMW thuis heb laten staan om met de 155 naar mijn werk te rijden. Om dan vervolgens na de uren met een flinke omweg naar huis te rijden.
986 euro exclusief btw om een distributieriem te laten vervangen . M'n liefde voor de 155 is bij deze een stukje afgekoeld . En dat was dan nog een prijsofferte van een niet-officiële garage in Boechout.
986 euro exclusief btw om een distributieriem te laten vervangen . M'n liefde voor de 155 is bij deze een stukje afgekoeld . En dat was dan nog een prijsofferte van een niet-officiële garage in Boechout.
Dat moet toch goedkoper kunnen hoor .
Ik zou weer een gezocht topic openen bij de SCARB . In het Antwerpse zitten heel wat andere gezellige bedrijfjes die het vast voor minder kunnen . Of zelfs SCARBleden van net over de grens die beschikken over een brug .
986 euro exclusief btw om een distributieriem te laten vervangen . M'n liefde voor de 155 is bij deze een stukje afgekoeld . En dat was dan nog een prijsofferte van een niet-officiële garage in Boechout.
Qclassic zeker? Ik denk dat je bij de dealer dan nog goedkoper gaat af zijn...
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment