Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
    986 euro exclusief btw om een distributieriem te laten vervangen . M'n liefde voor de 155 is bij deze een stukje afgekoeld . En dat was dan nog een prijsofferte van een niet-officiële garage in Boechout.
    Bel uw zus eens op. Die heeft ne nummer van ne mechanieker gekregen van ons
    Ga daar maar langs (hij zit zelf in wijnegem)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Bel uw zus eens op. Die heeft ne nummer van ne mechanieker gekregen van ons
      Ga daar maar langs (hij zit zelf in wijnegem)

Ik weet het, ik heb dat krel van mijn zus toen nog naar daar gesleept. Ik zal eens horen, thanks voor de tip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
        Ik weet het, ik heb dat krel van mijn zus toen nog naar daar gesleept. Ik zal eens horen, thanks voor de tip
        Is dat in orde gekomen?

Das echt een goeie kerel....heeft bij mijn alfa ook al de distributieriem en multiriem vervangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Is dat in orde gekomen?

Das echt een goeie kerel....heeft bij mijn alfa ook al de distributieriem en multiriem vervangen

Ja ja, de Corsa rijdt nog steeds en dat is al een mirakel op zich

Comment

• Steve ik weet ook nog een goei adres waar de prijzen héél schappelijk zijn, ik doe er m'n Alfa ook altijd naartoe voor de dingen die ik niet kan/wil doen.

Is nog een lekker ouderwetse garage met mannen die krom lopen en van boven tot onder vol olie hangen, die nog nooit over uitlezen hebben gehoord en met een moersleutel in hun handen geboren zijn.

Comment

• Ik kom daarnet op mijn werk aan, en zie op de parking allemaal bandensporen, waarvan er twee eindigen in een haag. Rondom liggen stukken auto.
              Iets verder staat een zwarte 156, met een deuk in de deur, raam eruit en snuit aan diggelen
              Verdomde joyriders De politie is nu de vaststellingen aan het doen...
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Mja, een 156, die heb je vlug open, zelfs zonder schade te maken... starten is iets anders, zal toch wel wat moeilijker zijn vermoed ik.
                sigpic

Comment

• Het was een 2.0 twinsparkje van 1998 . Standaardinterieurtje, radio eruit gesloopt, en een oliespoor van aan de haag tot op zijn laatste rustplaats...

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Best wel mooi exemplaar.
                      Is dat veel of weinig voor zo'n auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Rome...r_te_koop.html

Best wel mooi exemplaar.

is een zeer mooi exemplaar. En 8000 euro is een correcte prijs is als deze gtv6 perfect is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Rome...r_te_koop.html

Best wel mooi exemplaar.
                          Miljaar zo mooi en zo dicht bij de deur nie goed voor de gezondheid

vlug naar iets anders kijken

Lille 12.04.09

Comment

• Prachtig!! die rode...

Bij Veloce in Lier staat er ook zo een te koop maar dan een Junior....

Comment

• Serieus, heeft Veloce een 105 staan?

Moet'k zien!

Comment

• 8C Spider.

Hot sexy girls dancing at Alfa Romeo 8C Spider LIVE! Best Ever!

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                  Serieus, heeft Veloce een 105 staan?

Moet'k zien!
                                  Een blauwe, is een paar jaar geleden herspoten geweest, en staat al maanden buiten . Te koop voor 7500, maar dat is ie vrees ik niet meer waard ondertussen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                    Een blauwe, is een paar jaar geleden herspoten geweest, en staat al maanden buiten . Te koop voor 7500, maar dat is ie vrees ik niet meer waard ondertussen...
                                    en daarom weiger ik dus langs Veloce te gaan met mijn kar, 't is zoveel dichter, maar het is ook gewoon maar uiterlijk vertoon bij die gasten...
                                    en het is dan nog eentje met dubbele lichten... ik wil eentje uit de 60's... enkele voorlichten en knipperlichten op het hoekje, niet zoals hier...

Comment

• Oké... kan iemand mij een zinnig antwoord verzinnen op de vraag wat er zo interessant is om 15" in slechte conditie verkerende wieldeksels te stelen van een Alfa 156?

Want het ontgaat me volledig.

Of is dat dan echt zoveel geld waard?

Stomme stukken stront. De mensheid daalt nog dieper in m'n achtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Oké... kan iemand mij een zinnig antwoord verzinnen op de vraag wat er zo interessant is om 15" in slechte conditie verkerende wieldeksels te stelen van een Alfa 156?

Want het ontgaat me volledig.

Of is dat dan echt zoveel geld waard?

Stomme stukken stront. De mensheid daalt nog dieper in m'n achtig.
                                        Die dingen kosten geld ket, echt

Comment

• Wat rijd m'n ketel toch geweldig.

Ik kan me alleen niet van de indruk ontdoen dat de elektronica gestoken is door chimpansees.

Comment

Working...
                                          X