Prachtige plaatjes weer mensen, super.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@ ALFA 33 VS 75: Ik ben begin deze week eens gaan horen voor die 75 die hier in Riemst achter een bedrijfje stond, maar er was niemand daar. Ze zijn daar momenteel alles aan het verbouwen in de winkel en er waren alleen wat arbeiders daar, ik weet ondertussen wel dat de man die ik nodig heb met een blauwe 166 of een zilveren 156 rijdt.
Binnenkort nog eens langsgaan en hopen op wat meer geluk.
Hebt ge misschien ook een idee van hoeveel ge maximum aan die 75 wilt geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenZusje van onze favoriete spinnekop!
Een Antwerps geval ?
Er blijken dus al 3 Spiderveloce1750 's in het wit in ons landje rond te bollen .
Foto van 2 jaar geleden :
Tijd voor een meet and greet .
En wat Manu betreft ook een " eat " , want hij wil de enige zijn .
Merci voor de foto's jongen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenEen Antwerps geval ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenTwijfel twijfel
Zwarte twinspark met zwart leer, 1500 euro, redelijke kmstand (146 k)... Helaas geen airco, en volgens mij is dat wel een warme combinatie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenIk denk het wel. Ik heb hier in elk geval toch al een paar keer zo'n witte Spiderveloce 1750 zien rijden, maar ik ben niet 100% zeker of het deze was.
Het zou zalig zijn om ze naast mekaar te zetten .
BTW : Ik realiseer mij nu pas dat ik enkel naar jou gezwaaid heb op BelOTTO .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjammer inderdied van die airco
Maar voor de lieve kindjes van Elio lijkt het me inderdaad wel sneu .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar jij bent jij en ik ben ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenKristal, heb je die witte coda tronca vorige zondag ook gezien? (wss wel zekers )
het jongere zusje van
Wel jammer dat ze niet bij ons kwamen staan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenUiteraard .
Wel jammer dat ze niet bij ons kwamen staan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDe filmkes van de 8C staan eigenlijk allemaal in een verkeerd topic.
Bij deze staan ze in het topic waar ze thuishoren.
http://www.autoforum.be/showpost.php...21&postcount=1
.
Comment
Comment