Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• All time favorite !!!

LMC 2008

Comment

• Oh, een Giulietta Sprint. Wat ik allemaal niet zou doen om zo'n ding te bemachtigen.

Comment

• Mamaaaaa
        ich will!!!

1100 euro op kapaza!

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Geen idee wat er ik moet van vinden

Mijn dealer zou pas midden Augustus er eentje binnenkrijgen

Comment

• Ik ga hem zeker eens dichterbij bekijken als hij er staat in een garage.

Comment

• Is bij Buga Wijnegem, ik ben volgende woensdag uitgenodigd voor een privé voorstelling

Antwerpen is't Stad
                    en al de rest is parking!!

Comment

• Lijkt de Mito in het echt ook zo hoog? Want dat valt me een beetje tegen op foto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                        Mamaaaaa
                        ich will!!!

1100 euro op kapaza!

En ik die wielen daar in het midden van de vitrine !

Comment

• zijn niet keuringvrij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                            Lijkt de Mito in het echt ook zo hoog? Want dat valt me een beetje tegen op foto's...
                            Is inderdaad te hopen dat ie in het echt beter looks want de foto`s tot nu toe zijn inderdaad van een mislukt model helaas.
                            Dat ding zit er niet uit en ben toch echt een Alfa/Lancia liefhebber dus hou opizich wel van aparte modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                              En ik die wielen daar in het midden van de vitrine !
                              Zijn dat de 33-velgen?
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Zijn dat de 33-velgen?
                                volgens mij zijn dat de velgen van een 164QV of van een sz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                  dat zouden er met 5 bouten moeten zijn ! en deze zijn maar voor 4 bouten ? dus al zeker niet 75/164/SZ misschien 155 ? zou prachtig zijn op de nieuwste aanwinst

Last edited by ; 26/07/2008, 12:35.

Comment

• ziek

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Bizar geluid hoor de 8C, super gewoon.
                                      In mijn woonplaats staat een 8C te koop voor 295.000 euro....

Zou bijna iedere dag even langsrijden om hem te bewonderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                        Ik bedoelde het setje ernaast, aan de rechterkant. Van de Tipo 33 dus
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Zijn toch de 2 mooiste Alfa's van dit moment de MiTo en de 8C.

Hans.

Comment

Working...
                                          X