R.I.P 24/06/2008 ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
R.I.P 24/06/2008 ...
Comment
-
Straks op de grens Nederland-Duitsland enkele mooie spiders tegengekomen
Op de nr platen stond: Alfa Romeo Spider Register
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHoe is het nu met het herstel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenMamaaaaa
ich will!!!
1100 euro op kapaza!
Hoeveel pk's heeft die 2 liter in de Alfetta? Voor het geld moet ik het niet laten en mijn Delta is aan een restauratie toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenHoeveel pk's heeft die 2 liter in de Alfetta? Voor het geld moet ik het niet laten en mijn Delta is aan een restauratie toe.
Mijn Italiaanse neef had er vroeger zo een, in het bruin metallic, daar heb ik echt waanzinnige ritjes mee meegereden, driftend door de heuvels in midden-ItaliaOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten130 pk, het waanzinnige geluid krijg je er gratis bij. En door de injectie ("iniezione" op het plakkaatje op de koffer) valt het verbruik ook mee (2 liter minder dan de carburatorversies)
Mijn Italiaanse neef had er vroeger zo een, in het bruin metallic, daar heb ik echt waanzinnige ritjes mee meegereden, driftend door de heuvels in midden-Italia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenWat is dit voor schoonheid? +
*kwijl*
Comment
-
Comment
-
Comment