Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ARGH

Novitec?

Comment

• 18pk meer?

Hmm

Comment

• V6 Turbo

die blokken zouden betrouwbaarder zijn dan de 3.0 V6'n

Comment

• Nee handmade in duitsland. RVS Freeflow uitlaat (laatste stuk demperloos) levert veel voordeel juist bij een turbo die geen tegendruk wil hebben van dempers bijv. Binnenkort gaat hij op de rollerbank, maar dit zou het echt kunnen opleveren aldus voorgangers.

De V6 is anders dan de 3.0 24V gebasseerd op de oudere V6 blokjes 12V. Behalve het nadeel van kleppenstellen erg betrouwbaar.
          Deze al probleemloos 177.000km op de klok.

Gr Rene

Comment

• Een vriendin van me is op zoek naar een nieuwe wagen.
            Haar oog is gevallen op een pre-FL Alfa 147

omdat ik ook alfarijder ben wilt ze van mij weten wat ik ervan vind.
            Kan iemand mij vertellen of er dingen zijn waar ze zeker moet naar zien?
            Zowel bij diesels (1.9 jtd) als benzines (1.6 t-spark)?

Wat zijn de objectieve redenen om wel of niet een welbepaalde alfa 147 pre-fl te kopen.
            Last edited by Stephane; 05/08/2008, 13:02.

Comment

• Laten we allemaal een dansje doen voor de 149 en 159 opvolger

Woei! Het is geen nieuw geluid, maar we blijven het fijn vinden om te horen. Volgens het Italiaanse Quattroruote is Alfa druk bezig met de ontwikkeling van een achterwielaangedreven platform. Volgens de meest positieve voorspellingen zouden we volgend jaar al de opvolger van de Alfa 147 kunnen begroeten. De “149” zou een zeer geavanceerd onderstel […]

eindelijk

Comment

• Er is al zoveel over gezegd... 't Moet zéker zijn voor ik er echt blij van word!
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                  Een vriendin van me is op zoek naar een nieuwe wagen.
                  Haar oog is gevallen op een pre-FL Alfa 147

omdat ik ook alfarijder ben wilt ze van mij weten wat ik ervan vind.
                  Kan iemand mij vertellen of er dingen zijn waar ze zeker moet naar zien?
                  Zowel bij diesels (1.9 jtd) als benzines (1.6 t-spark)?

Wat zijn de objectieve redenen om wel of niet een welbepaalde alfa 147 pre-fl te kopen.
                  Bij een JTD kan je niet veel misdoen. Hoogsten LMM die mss kapot kan gaan.
                  Bij een 1.6: distributieriem om de 60.000km, nieuwe bougies bij 100.000km (kost een pak geld),...zoek bij voorkeur naar een 120pk TS niet naar de 105pk versie.
                  Ze lusten wel graag olie (zacht ingereden dan). Je moet hard zijn met zo'n motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    Bij een 1.6: distributieriem om de 60.000km, nieuwe bougies bij 100.000km (kost een pak geld),...zoek bij voorkeur naar een 120pk TS niet naar de 105pk versie.
                    Ze lusten wel graag olie (zacht ingereden dan). Je moet hard zijn met zo'n motor.

merci!
                    bij jtd's als ze lang hebben stilgestaan, dieselpomp?

ik zal't ze zeggen

Comment

merci!
                      bij jtd's als ze lang hebben stilgestaan, dieselpomp?

ik zal't ze zeggen
                      Wat is lang stil staan?
                      Ik heb geen weet van slechte dieselpompen bij JTD's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                        Bij de 120 pk kan de nokkenas soms wel problemen opleveren. Voor de rest idd de betere keuze

Comment

• de kogel is door de kerk, ze heeft deze gekocht:
                          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

verkoper gaat nog wel enkele dingen in orde moeten brengen (aircomodule blaast enkel warme lucht, enkele krassen enzo...) maar maandag zou ze hem hebben

Comment

de kogel is door de kerk, ze heeft deze gekocht:
                            AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

verkoper gaat nog wel enkele dingen in orde moeten brengen (aircomodule blaast enkel warme lucht, enkele krassen enzo...) maar maandag zou ze hem hebben
                            Advertentie is verwijderd ...
                            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Guinness record poging op het Spettacolo Sportivo

Deze zomer werd tijdens een Track Day op het Zuid Afrikaanse circuit Kyalami een record gevestigd met het grootste aantal Alfa Romeo’s. Niet minder dan 244 van deze stijlvolle Italiaanse auto’s reden tegelijkertijd op het circuit.

Klik

Bij de SCARB denken we dit aantal te kunnen overtreffen. Tijdens het jaarlijkse clubweekend, het Spettacolo Sportivo Alfa Romeo, gaan we op zondagmiddag proberen een nieuw record te vestigen.

www.spettacolosportivo.eu 30 en 31 augustus, TT-circuit Assen

Comment

• Prachtige wagen, zo'n 147 CNC... Wagen was gloednieuw

Comment

• 147 Cnc?

Comment

• Een van de vele speciale edities die ze hebben uitgebracht (velgen en apart interieur)

Comment

• Comment

• Moet hem echt in het echt zien, vind hem nog steeds vreselijk lelijk op de foto,s.

Comment

• Blu Style

zalig
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X