Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee handmade in duitsland. RVS Freeflow uitlaat (laatste stuk demperloos) levert veel voordeel juist bij een turbo die geen tegendruk wil hebben van dempers bijv. Binnenkort gaat hij op de rollerbank, maar dit zou het echt kunnen opleveren aldus voorgangers.
De V6 is anders dan de 3.0 24V gebasseerd op de oudere V6 blokjes 12V. Behalve het nadeel van kleppenstellen erg betrouwbaar.
Deze al probleemloos 177.000km op de klok.
Een vriendin van me is op zoek naar een nieuwe wagen.
Haar oog is gevallen op een pre-FL Alfa 147
omdat ik ook alfarijder ben wilt ze van mij weten wat ik ervan vind.
Kan iemand mij vertellen of er dingen zijn waar ze zeker moet naar zien?
Zowel bij diesels (1.9 jtd) als benzines (1.6 t-spark)?
Wat zijn de objectieve redenen om wel of niet een welbepaalde alfa 147 pre-fl te kopen.
Woei! Het is geen nieuw geluid, maar we blijven het fijn vinden om te horen. Volgens het Italiaanse Quattroruote is Alfa druk bezig met de ontwikkeling van een achterwielaangedreven platform. Volgens de meest positieve voorspellingen zouden we volgend jaar al de opvolger van de Alfa 147 kunnen begroeten. De “149” zou een zeer geavanceerd onderstel […]
Een vriendin van me is op zoek naar een nieuwe wagen.
Haar oog is gevallen op een pre-FL Alfa 147
omdat ik ook alfarijder ben wilt ze van mij weten wat ik ervan vind.
Kan iemand mij vertellen of er dingen zijn waar ze zeker moet naar zien?
Zowel bij diesels (1.9 jtd) als benzines (1.6 t-spark)?
Wat zijn de objectieve redenen om wel of niet een welbepaalde alfa 147 pre-fl te kopen.
Bij een JTD kan je niet veel misdoen. Hoogsten LMM die mss kapot kan gaan.
Bij een 1.6: distributieriem om de 60.000km, nieuwe bougies bij 100.000km (kost een pak geld),...zoek bij voorkeur naar een 120pk TS niet naar de 105pk versie.
Ze lusten wel graag olie (zacht ingereden dan). Je moet hard zijn met zo'n motor.
Bij een JTD kan je niet veel misdoen. Hoogsten LMM die mss kapot kan gaan.
Bij een 1.6: distributieriem om de 60.000km, nieuwe bougies bij 100.000km (kost een pak geld),...zoek bij voorkeur naar een 120pk TS niet naar de 105pk versie.
Ze lusten wel graag olie (zacht ingereden dan). Je moet hard zijn met zo'n motor.
merci!
bij jtd's als ze lang hebben stilgestaan, dieselpomp?
Bij een JTD kan je niet veel misdoen. Hoogsten LMM die mss kapot kan gaan.
Bij een 1.6: distributieriem om de 60.000km, nieuwe bougies bij 100.000km (kost een pak geld),...zoek bij voorkeur naar een 120pk TS niet naar de 105pk versie.
Ze lusten wel graag olie (zacht ingereden dan). Je moet hard zijn met zo'n motor.
Bij de 120 pk kan de nokkenas soms wel problemen opleveren. Voor de rest idd de betere keuze
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
verkoper gaat nog wel enkele dingen in orde moeten brengen (aircomodule blaast enkel warme lucht, enkele krassen enzo...) maar maandag zou ze hem hebben
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
verkoper gaat nog wel enkele dingen in orde moeten brengen (aircomodule blaast enkel warme lucht, enkele krassen enzo...) maar maandag zou ze hem hebben
Deze zomer werd tijdens een Track Day op het Zuid Afrikaanse circuit Kyalami een record gevestigd met het grootste aantal Alfa Romeo’s. Niet minder dan 244 van deze stijlvolle Italiaanse auto’s reden tegelijkertijd op het circuit.
Bij de SCARB denken we dit aantal te kunnen overtreffen. Tijdens het jaarlijkse clubweekend, het Spettacolo Sportivo Alfa Romeo, gaan we op zondagmiddag proberen een nieuw record te vestigen.
Comment