Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hmmm ja, ge hebt wel ergens gelijk.
Als ge het verbruik van de 2.0TS vergelijkt met een bmw 120i...
In feite werd het hoog tijd voor een nieuwe generatie alfa-motoren, de TS'en hebben lang genoeg gediend. Nu hopen dat de t-jets op verbruiksvlak kunnen meedoen met andere moderne motoren.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Sepultura,ik ken de wagen niet persoonlijk,maar de wagen is ooit van Richard(Alfa Nord) geweest,dus dat zit zowiezo al goed.
Dat Jurian hem nu weg doet wil niks slecht zeggen,de jongen wil terug boxer roffelen
als de 1.6 motor altijd netjes warm gereden is en op tijd olio ed komt er aan deze blokken niet vlug iets aan.
de 750 euro is een koopje,de 1.6V-bakken(goede staat) doen ook ongeveer deze prijs wegens heel gezocht bij de racers
en ik heb er nog 4
Heerlijk, met een alfa v6 door zo'n locatie varen.
Zalig daar hoor . Alleen jammer van al die toeristen .
Maar kaartenverslaafde dat ik ben , heb ik uiteraard ook speciaal voor Manu ( echt niet voor mezelf hoor ) een aantal godverlaten heuvelklimmen uitgezocht . Hij spreekt er nu nog van .
Sepultura,ik ken de wagen niet persoonlijk,maar de wagen is ooit van Richard(Alfa Nord) geweest,dus dat zit zowiezo al goed.
Dat Jurian hem nu weg doet wil niks slecht zeggen,de jongen wil terug boxer roffelen
als de 1.6 motor altijd netjes warm gereden is en op tijd olio ed komt er aan deze blokken niet vlug iets aan.
de 750 euro is een koopje,de 1.6V-bakken(goede staat) doen ook ongeveer deze prijs wegens heel gezocht bij de racers
en ik heb er nog 4
succes sepulman
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Hem naar hier krijgen is het lastigste, geen idee hoe ik dat moet gaan doen.
Comment