Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
20 jaar, 1.5 jaar rijbewijs en een terugbetaald accident (dus bm niet gestegen).
Dat maakt wel een verschil denk ik. En ik ben nog nooit bij Ethias gaan zien, nu wel met die offerte.
Lol eigenlijk dacht ik dat je veel ouder was.
Hoe dan ook, ik was 19 toen ik met een Punto met 130pk reed op eigen naam. Oké, ik betaalde wel 1600€ volledige omnium.
sepulman,aangeven dat het een oude wagen is,dan moeten ze de prijs drastisch naar beneden doen,zoniet,even zeggen dat je wat gaat ronbellen(op een ondirecte zakenman manier) en dan komen ze wel vanzelf dichter en lagere prijs
Dag mensen,
ik worstel met een dilemma.
Ik rijd met een 147 GTA (Cosmos Blue, full black leather) van 06/2003, waar ondertussen 101.000 km op zit.
De wagen loopt al 65.000 km probleemloos op LPG en is dus nog enigszins betaalbaar.
Ik doe echter zeer veel kms en vraag me nu af of ik verder investeer in deze auto en hem op rijd ofwel hem nu wegdoe en bvb. een MiTo aanschaf.
Ik probeer echter eerst in te schatten of er überhaupt interesse is in een GTA op LPG en wat mensen daarvoor bereid zijn nog te geven. De wagen heeft alles, behalve Xenons en Bose.
Als ik hem houd, wil ik in het vervolg wel terecht kunnen bij een onafhankelijke specialist die bereid is mee te denken in de verbetering van de wagen en dat voor deftige prijzen.
Ik woon in het Gentse en werk in de buurt van Roeselare, maar ben bereid me elders te verplaatsen als het echt de moeite is.
Graag jullie suggesties/reacties.
Kenneth
en .... hoe staan de zaken momenteel ???
volgende week met de 75 naar Assen ?
Ik heb nog steeds platen nodig, en ik kan al die zaken enkel in het weekend regelen. Volgende week is wat optimistisch. Er zijn blijkbaar ook al andere potentiële kopers opgedoken.
Ik heb nog steeds platen nodig, en ik kan al die zaken enkel in het weekend regelen. Volgende week is wat optimistisch. Er zijn blijkbaar ook al andere potentiële kopers opgedoken.
Dag mensen,
ik worstel met een dilemma.
Ik rijd met een 147 GTA (Cosmos Blue, full black leather) van 06/2003, waar ondertussen 101.000 km op zit.
De wagen loopt al 65.000 km probleemloos op LPG en is dus nog enigszins betaalbaar.
Ik doe echter zeer veel kms en vraag me nu af of ik verder investeer in deze auto en hem op rijd ofwel hem nu wegdoe en bvb. een MiTo aanschaf.
Ik probeer echter eerst in te schatten of er überhaupt interesse is in een GTA op LPG en wat mensen daarvoor bereid zijn nog te geven. De wagen heeft alles, behalve Xenons en Bose.
Als ik hem houd, wil ik in het vervolg wel terecht kunnen bij een onafhankelijke specialist die bereid is mee te denken in de verbetering van de wagen en dat voor deftige prijzen.
Ik woon in het Gentse en werk in de buurt van Roeselare, maar ben bereid me elders te verplaatsen als het echt de moeite is.
Graag jullie suggesties/reacties.
Kenneth
Dag mensen,
ik worstel met een dilemma.
Ik rijd met een 147 GTA (Cosmos Blue, full black leather) van 06/2003, waar ondertussen 101.000 km op zit.
De wagen loopt al 65.000 km probleemloos op LPG en is dus nog enigszins betaalbaar.
Ik doe echter zeer veel kms en vraag me nu af of ik verder investeer in deze auto en hem op rijd ofwel hem nu wegdoe en bvb. een MiTo aanschaf.
Ik probeer echter eerst in te schatten of er überhaupt interesse is in een GTA op LPG en wat mensen daarvoor bereid zijn nog te geven. De wagen heeft alles, behalve Xenons en Bose.
Als ik hem houd, wil ik in het vervolg wel terecht kunnen bij een onafhankelijke specialist die bereid is mee te denken in de verbetering van de wagen en dat voor deftige prijzen.
Ik woon in het Gentse en werk in de buurt van Roeselare, maar ben bereid me elders te verplaatsen als het echt de moeite is.
Graag jullie suggesties/reacties.
Kenneth
Heb je daar dan zoveel kosten aan? Een V6 24v op gas moet toch probleemloos de 200 000 km halen zonder teveel troubles (remember de 147-rit, ik ben toen effe met je meegereden, en zat voor de rest in een GTV V6 24v op gas, met 200 k op de teller die hij probleemloos gehaald had).
Ik vrees dat je bij de overstap van zo'n kanon naar een Mito toch wel serieus aan rijplezier gaat inboeten. Ik zou hem dus gewoon verder oprijden (en zoeken naar een betaalbare specialist).
Qua waarde, iets tussen de 10 en 15000 euro, zeker?
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Ik heb nog steeds platen nodig, en ik kan al die zaken enkel in het weekend regelen. Volgende week is wat optimistisch. Er zijn blijkbaar ook al andere potentiële kopers opgedoken.
Contra: nogal roestgevoelig (understatement), en lusten wel een slokje benzina. Pro: heeeeerlijke motor, en RWD
Voor meer details wachten we dat Jef zich even aanmeldt
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment