Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gio, neger, wuk hedje gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      Gio, neger, wuk hedje gekocht?
      klik

Terug een Italiaanse in huis gehaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        klik

Terug een Italiaanse in huis gehaald
        zalig krel kerel

beige zetels, houtinleg, velgen

Comment

• Ik heb gisteren mijn vrouwtje ook eens met een 166 laten rijden, om haar alvast voor te bereiden.
          Reactie:
          "Die zetels, zo zalig" (beige lederen gio-interieur, in vgl met de kromme plankskes van de Vectra)
          "En die motor luistert zo goed" (2.4jtd 150 pk, in vgl met een 1.6 naftje van de Opel)
          De kinderstoeltjes passen ook, dus da's ook geen beletsel meer.

Komt dus wel goed, nu alleen eentje vinden die aan de wensen voldoet
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
            Ik heb gisteren mijn vrouwtje ook eens met een 166 laten rijden, om haar alvast voor te bereiden.
            Reactie:
            "Die zetels, zo zalig" (beige lederen gio-interieur, in vgl met de kromme plankskes van de Vectra)
            "En die motor luistert zo goed" (2.4jtd 150 pk, in vgl met een 1.6 naftje van de Opel)
            De kinderstoeltjes passen ook, dus da's ook geen beletsel meer.

Komt dus wel goed, nu alleen eentje vinden die aan de wensen voldoet
            Beige leder doet het hem bij de vrouwkes hé
            Zonde da ik nu net iemand heb...

Zo'n 150pk is dat al de 20 klepper? nee hé?

Comment

Zo'n 150pk is dat al de 20 klepper? nee hé?
              Nee, da's de zwaarste 10-klepper

PS over dat verlagen, je weet allicht dat die JTD's niet echt verkeersdrempelvriendelijk zijn (slappe vering en zware neus), ik zou dus vooral straffere dempers steken, eerder dan hem zwaar omlaag te smijten (tenzij ge echt tegen 5 per uur overal over wilt kruipen)
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                Nee, da's de zwaarste 10-klepper

PS over dat verlagen, je weet allicht dat die JTD's niet echt verkeersdrempelvriendelijk zijn (slappe vering en zware neus), ik zou dus vooral straffere dempers steken, eerder dan hem zwaar omlaag te smijten (tenzij ge echt tegen 5 per uur overal over wilt kruipen)
                Ik ben daarnet al bij m'n tuningboer geweest om eens te horen wa hij in aanbieding heeft.
                Hij zei ook bij die kilometers beter ook de dempers vervangen, daar heeft hij ergens wel gelijk in hoewel de huidige echt strak aanvoelen.

Maar er zijn nog 2 nadelen:
                - Voor de duitser is er meer dan genoeg beschikbaar op de markt, dat drukt de prijs. M'n BMW is verlaagd met KW dempers en veren, dat kostte me 600€. Voor de Italiaantjes is er minder op de markt (wordt ook nie zoveel verlaagd) en dat doet de prijs stijgen...
                Voor een combinatie van Koni dempers en Eibach veren mag ik rekenen op makkelijk 800€.

- Het camber vooraan gaat na het verlagen vrij negatief zijn. Staat lekker stoer en zal wss fijn zijn in de bochten maar ja => serieuze bandenslijtage

Even nog de boot afhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                  Montreal,vorige week zag ik er nog ene op de aanhangwagen van Garage Decoopman in Izegem.

Machtig,de eigenaar van de Montreal die ik op die aanhangwagen gezien heb heeft mij vandaag gecontacteerd.
                  Blijkt hij nog een stadsgenoot te zijn ook.

Comment

Ik ben daarnet al bij m'n tuningboer geweest om eens te horen wa hij in aanbieding heeft.
                    Hij zei ook bij die kilometers beter ook de dempers vervangen, daar heeft hij ergens wel gelijk in hoewel de huidige echt strak aanvoelen.

- Voor de duitser is er meer dan genoeg beschikbaar op de markt, dat drukt de prijs. M'n BMW is verlaagd met KW dempers en veren, dat kostte me 600€. Voor de Italiaantjes is er minder op de markt (wordt ook nie zoveel verlaagd) en dat doet de prijs stijgen...
                    Voor een combinatie van Koni dempers en Eibach veren mag ik rekenen op makkelijk 800€.

- Het camber vooraan gaat na het verlagen vrij negatief zijn. Staat lekker stoer en zal wss fijn zijn in de bochten maar ja => serieuze bandenslijtage

ik zie maar 1 nadeel..

Gewoon doen.

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Tjeerd heeft blijkbaar nieuwe velgen gestoken
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          ik zie maar 1 nadeel..

Gewoon doen.
                          ja duh

Comment

Prachtig spellement, Gio!
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Prachtig spellement, Gio!
                              Ik gaan't sebiet halen se

Comment

Koni dempers + Eibach veren is voor je BMW ook duurder dan KW dempers + veren.... maar de dempers dan ook nog beter, strakker, kwalitatiever. Daarvan die prijs.

Comment

Ik gaan't sebiet halen se
                                  Ik wou net vragen of dat uw lief was op de sleutelhanger
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

ALS ik een sleutelhanger zou kiezen is't gewoon eentje met ene alfa logo

Comment

Mijn eerste opmerking over die auto : amai Gio dat is een lelijk wijf op die sleutelhanger .

Ik verwacht binnekort een ritje in je Balfa .

Comment

• Dit moet je eerste mod worden.

Comment

• Vette 166 Gio ! ... klassebak

Comment

Working...
                                          X