Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Meer later en bij deBATjes .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Thanks, Kristal!

Comment

• "En hij zag dat het goed was..."

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Jawadde dadde

Niet gezond voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Jawadde dadde

Niet gezond voor mij
                  Dit ook niet trouwens:

Comment

• Comment

• Die GTA
                      Nooit opgevallen dat er xenon met een lens beschikbaar was. Heel knap
                      Is de GTA trouwens nog in productie sinds de facelift?

Comment

• Kristal, zalige pic van die 155-snuit, ik heb hem ineens als achtergrond ingesteld!
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Die GTA
                          Nooit opgevallen dat er xenon met een lens beschikbaar was. Heel knap
                          Is de GTA trouwens nog in productie sinds de facelift?
                          nee, jammer genoeg...

Comment

Ma how shitn zeg

Fock dadde >>> Clio RS bigtime. Maar vind maar eens zo enen

Comment

• Alfa 8C == uberragkrel

Comment

• Een Alfa is echt als een vrouw hé

9/10 frustrerend maar de resterende 1/10 maakt alles goed

Dit keer had mijn remlicht geen goesting meer om te werken, waarvoor dank

Naar de garage geweest dus en ff rondgekeken gezien de snelle service. Snel als in 1.6 105pk tempo...

De nieuwste trend, Mazda wieldoppen op je 156. Zeer knap, sportief en elegant. Aanrader !!

Koffer ging niet meer open. Bijgevolg de hele achterbank eruit, bekleding eruit en de boel dan maar zo forceren Dan pas kan je de Alfa kwaliteit echt goed zien, damn... Afwerking ten top
                                Last edited by zwoemba; 05/09/2008, 16:52.

Comment

Koffer ging niet meer open. Bijgevolg de hele achterbank eruit, bekleding eruit en de boel dan maar zo forceren
                                  Vroeger waren ze daarop voorzien, in de 75 stak achter de rugleuning van de achterbank een soort visdraad met een plastieken ring aan, voor als de gewone kabel gebroken was, daarmee kreeg je de koffer dan nog open in geval van nood.
                                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Een Alfa is echt als een vrouw hé

9/10 frustrerend maar de resterende 1/10 maakt alles goed
                                    schitterend!!!! iets op tegen als ik dit als nieuw onderschrift gebruik?

Comment

• You go girl

Comment

• Alhoewel ik niet echt een Alfa Romeo fan ben , kreeg ik gisteren de kans om eens met een Spider uit 1984 te rijden. Daar ging ik natuurlijk graag op in. En het wagentje heeft mij aangenaam verrast. Het was een bommetje. Echt iets voor de sportieve bestuurder. Toen ik de pedaal nog maar in durfde duwen deed het wagentje al 100 per uur. Iets wat ik niet gewend ben van mijn ouwe engelse rommel.

Toch blijft de engelse klassieker met veel voorsprong mijn favoriet. Maar ik kan nu toch een heel klein beetje begrijpen dat er zo een succesvol alfa romeo lovers topic is. Over 1 ding ben ik het eens: Een Alfa heeft karakter.

Ziehier de 2.0 Spider waar ik toch een plezierige ervaring mee heb gehad:

Stieglitz

Comment

• Alfa beweert met de MiTo 1g te kunnen opwekken (mits de Q2 erop zit)

En 30% minder verbruik voor hun benzinemotoren... Ik mag het hopen

Comment

Working...
                                          X