Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJawadde dadde
Niet gezond voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie GTA
Nooit opgevallen dat er xenon met een lens beschikbaar was. Heel knap
Is de GTA trouwens nog in productie sinds de facelift?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Fock dadde >>> Clio RS bigtime. Maar vind maar eens zo enen
Comment
-
Een Alfa is echt als een vrouw hé
9/10 frustrerend maar de resterende 1/10 maakt alles goed
Dit keer had mijn remlicht geen goesting meer om te werken, waarvoor dank
Naar de garage geweest dus en ff rondgekeken gezien de snelle service. Snel als in 1.6 105pk tempo...
De nieuwste trend, Mazda wieldoppen op je 156. Zeer knap, sportief en elegant. Aanrader !!
Koffer ging niet meer open. Bijgevolg de hele achterbank eruit, bekleding eruit en de boel dan maar zo forceren Dan pas kan je de Alfa kwaliteit echt goed zien, damn... Afwerking ten topLast edited by zwoemba; 05/09/2008, 16:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Koffer ging niet meer open. Bijgevolg de hele achterbank eruit, bekleding eruit en de boel dan maar zo forcerenOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenEen Alfa is echt als een vrouw hé
9/10 frustrerend maar de resterende 1/10 maakt alles goed
Comment
-
Alhoewel ik niet echt een Alfa Romeo fan ben , kreeg ik gisteren de kans om eens met een Spider uit 1984 te rijden. Daar ging ik natuurlijk graag op in. En het wagentje heeft mij aangenaam verrast. Het was een bommetje. Echt iets voor de sportieve bestuurder. Toen ik de pedaal nog maar in durfde duwen deed het wagentje al 100 per uur. Iets wat ik niet gewend ben van mijn ouwe engelse rommel.
Toch blijft de engelse klassieker met veel voorsprong mijn favoriet. Maar ik kan nu toch een heel klein beetje begrijpen dat er zo een succesvol alfa romeo lovers topic is. Over 1 ding ben ik het eens: Een Alfa heeft karakter.
Ziehier de 2.0 Spider waar ik toch een plezierige ervaring mee heb gehad:
Stieglitz
Comment
Comment