Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    Bekijk de FZ28 ook maar eens. Ik twijfelde ooit (eens veel te lang ) om "een" FZ30 te kopen
    Nadien heb ik de FZ50 overwogen, de concurrenten en de FZ18. Uiteindelijk is het de laatste geworden.
    Heeft geen kantelbaar scherm echter.
    In elk geval, als je eens wat reviews zal lezen over de FZ28 of FZ50, zal je nog meer zin krijgen eentje te kopen
    Ik denk dat ik de voorbije 3 weken ongeveer elke review van de panasonic fz 50, fz 18 en 28 en alle concurrenten(Fuji Finepix, Sony H9,...) gelezen heb.
    Het gaat nu eigelijk nog tussen de FZ50 en de FZ28, maar van die laatse vind ik nergens prijzen. Voorkeur op dit moment gaat uit naar de FZ50 (manuele zoom en het draaibare scherm, nadeel is dat de prijs nog altijd tamelijk hoog is...(FZ18+geheugenkaart+tas was bijna 80 euro goedkoper dan de FZ50 alleen)) maar ik ga binnenkort eens een paar camera's testen en dan zien we wel.
    Zijt ge tevreden over uw FZ18? Qua ruis, focussen bij felle zoom,... (eventueel in pm of in het digitale hoek-topic)

Gisteren trouwens nog wat foto's gaan nemen met een goedkope Canon Powershot, was mij onmiddelijk aan het ergeren aan het vaste schermpje en het gebrek aan manuele instellingen. Gelukkig is het maar tijdelijk

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Ik denk dat ik de voorbije 3 weken ongeveer elke review van de panasonic fz 50, fz 18 en 28 en alle concurrenten(Fuji Finepix, Sony H9,...) gelezen heb.
      Het gaat nu eigelijk nog tussen de FZ50 en de FZ28, maar van die laatse vind ik nergens prijzen. Voorkeur op dit moment gaat uit naar de FZ50 (manuele zoom en het draaibare scherm, nadeel is dat de prijs nog altijd tamelijk hoog is...(FZ18+geheugenkaart+tas was bijna 80 euro goedkoper dan de FZ50 alleen)) maar ik ga binnenkort eens een paar camera's testen en dan zien we wel.
      Zijt ge tevreden over uw FZ18? Qua ruis, focussen bij felle zoom,... (eventueel in pm of in het digitale hoek-topic)
      Ik ben zeer tevreden over de FZ18. Snel genoeg, goede kwaliteit, alleen moet je de camera wat leren kennen om in 't donker deftige foto's te kunnen trekken wegens die ruis.
      De FZ28 zou beter zijn.
      Manuele standen zijn zeer intuitief in te stellen, 't is een zeer handige interface in z'n totaliteit eigenlijk.
      De full auto is ook wel verbluffend eigenlijk. Ik heb geen enkele slechte foto op deze stand. Perfect niet, maar allemaal mooi gefocusd en mooi belicht.
      Ik raad hem aan!
      (ondertussen nog twee andere mensen die zo eentje gekocht hebben en ook tevreden zijn).

Kost 329 EUR bij pixmania, ik heb m'n 18 destijds besteld bij digitalstreet.nl, daar staat de 28 nu 299 EUR.
      Met het prijsverschil tov belgie heb ik m'n kaartjes, extra batterij en origineel lederen etui gekocht bij factoryprices.nl

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
        Ik ben zeer tevreden over de FZ18. Snel genoeg, goede kwaliteit, alleen moet je de camera wat leren kennen om in 't donker deftige foto's te kunnen trekken wegens die ruis.
        De FZ28 zou beter zijn.
        Manuele standen zijn zeer intuitief in te stellen, 't is een zeer handige interface in z'n totaliteit eigenlijk.
        De full auto is ook wel verbluffend eigenlijk. Ik heb geen enkele slechte foto op deze stand. Perfect niet, maar allemaal mooi gefocusd en mooi belicht.
        Ik raad hem aan!
        (ondertussen nog twee andere mensen die zo eentje gekocht hebben en ook tevreden zijn).

Kost 329 EUR bij pixmania, ik heb m'n 18 destijds besteld bij digitalstreet.nl, daar staat de 28 nu 299 EUR.
        Met het prijsverschil tov belgie heb ik m'n kaartjes, extra batterij en origineel lederen etui gekocht bij factoryprices.nl
        Die ruis had ik met de vorige camera ook, en dat leert ge inderdaad vermijden als ge de camera begint te kennen.
        De reviews van de FZ28 zijn altijd zeer goed, ruis zou inderdaad zeer laag zijn (voor een panasonic dan toch)
        Pixmania is blijkbaar even duur als Bartok, op factoryprices kost de FZ28 toch 383 euro (of zie ik zo scheel) en kost de FZ50 ook 430 euro. Dat is maar 10 euro goedkoper dan bij Bartok en papa en mama hebben het niet echt op online-shoppen.
        Binnen een paar weken nog eens naar Aken gaan en kijken ze daar nog ergens goedkoper liggen.

merci he

Comment

• Nog wat Panasonicplaatjes .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Zelfportret in onbetaalbaar kader :

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                  vet, een facelift - racer

147 racers zijn ALTIJD vet !!!

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• deze heeft veel meer sex-appeal

155DTM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      deze heeft veel meer sex-appeal
                      Hij weer .

Maar inderdaad .

filmpje .
                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        deze heeft veel meer sex-appeal

155DTM

Passende muziek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

I concur...

wat een prachtige racer

Toch nog een facelift-racer op m'n hd gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

Correctie,"147´s" zijn altijd vet.

.

Comment

• 155's trouwens ook, Martini

Zwarte grill op zwarte 147 ==> vet!

Op alfa147club.nl staat er trouwens zo een zwarte grill voor de prefacelift te koop. Zwarte 147 met donkere GTa-koplampen + zwarte grill

Comment

• Alfa

telkens ik die snoet zie met zijn 3 koplampjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                  explain?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Simpel, préfacelift + race-ongeval = faceliftneus
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                  1. waaraan zien jullie dat'ie een ongeval heeft gehad?
                                  2. waaraan zien jullie dat'ie een andere neus op een pfl koets heeft?
                                  3. pics or it didn't happen!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Straks eens op men HD rondneuzen.
                                  Had de facelift ook geen matte ruitkader van de voorste zijruit terwijl de préfacelift een blinkende afwerking kreeg?

Edith zegt dat ik fout zit

Eerste keer dat ik een facelift-racer zie

tenzij hij natuurlijk ooit langs achter is aangereden en ze ook de facelift achterkant hebben gestoken...

http://www.straeulimotorsport.ch/ die mannen hebben nog rondgereden met een pré-facelift kont en een face-lift neus,maar wat het dan werkelijk was????
                                  Op deze foto kan je nog net de oude achterlichten zien.

Comment

• Hier trouwens nog een vreemde samenstelling.

Parádsasvár hillclimb.The alfa is category 2nd in the race.

.
                                    Last edited by ; 04/10/2008, 15:53.

Comment

• Wat een duel! Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        Die ruis had ik met de vorige camera ook, en dat leert ge inderdaad vermijden als ge de camera begint te kennen.
                                        De reviews van de FZ28 zijn altijd zeer goed, ruis zou inderdaad zeer laag zijn (voor een panasonic dan toch)
                                        Pixmania is blijkbaar even duur als Bartok, op factoryprices kost de FZ28 toch 383 euro (of zie ik zo scheel) en kost de FZ50 ook 430 euro. Dat is maar 10 euro goedkoper dan bij Bartok en papa en mama hebben het niet echt op online-shoppen.
                                        Binnen een paar weken nog eens naar Aken gaan en kijken ze daar nog ergens goedkoper liggen.

merci he
                                        digitalstreet he (299 EUR), niet factoryprices.
                                        Digitalstreet is goedkoopste voor de camera maar niet voor de accesoires.
                                        Factoryprices is niet interessant voor de camera maar wel voor de accesoires.

FZ50 kost bij digitalstreet 427 EUR. Daar zit minder verschil op.

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

Prachtig, en niet alleen omwille van de kleur

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                          Correctie,"147´s" zijn altijd vet.

.
                                          Jaja , zie maar dat ge den Uwen bijhoudt .

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Prachtig, en niet alleen omwille van de kleur
                                          Merci .

Maar toch kan ik het niet laten om te denken dat de Yellow Carellows U van de wijs hebben gebracht .

@Quadrizonio : Nog twee weekjes en we zitten op de Nurburgring voor de laatste race van de AR Challenge . Fotomateriaal volgt , als er niet te veel mist is .
                                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                          X