Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
digitalstreet he (299 EUR), niet factoryprices.
Digitalstreet is goedkoopste voor de camera maar niet voor de accesoires.
Factoryprices is niet interessant voor de camera maar wel voor de accesoires.
FZ50 kost bij digitalstreet 427 EUR. Daar zit minder verschil op.
Damn, dus toch scheel
Merci voor de info
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
in zo'n hoek zie ik echt geen verschil tussen de achterlichten van een fl en een pfl... als er al een verschil is. op de kofferklep is er een verschil, maar ik dacht dat de "vaste" blokken dezelfde zijn gebleven?
http://www.straeulimotorsport.ch/ die mannen hebben nog rondgereden met een pré-facelift kont en een face-lift neus,maar wat het dan werkelijk was????
Op deze foto kan je nog net de oude achterlichten zien.
Damn dat waren nog 'es grandioze tijden. Ik kon volledig gehypnotiseerd naar de TV zitten gapen, dan. Al was het wel soms zoeken om de verslaggeving te vinden...
Hieronder dan mijn 166, nog uit het vorige Alfa Romeo Lovers topic. Van standaard tot nu, weer een aantal veranderingen erbij. Het is steeds dezelfde auto en dezelfde lak.
Gekocht
Spoilerset
Uitlaat
Interieurdelen carbon, stuurnaaf wordt op maat gemaakt
Van het stuur (en de carbon-inleg van de middenconsole, ruitenmechanisme,...) ben ik niet echt fan, de velgen zijn wel een knappe vooruitgang. En het blijft toch een zalige (en vooral zeldzame) kleur voor de 166, knap
Welke merk van lip hangt er nu onder de voorbumper.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
De onderlip is van MS Design. Ben erop uitgekomen omdat ik die van Zender en Novitec te sierlijk vond ipv sportief. Én omdat deze bumper lip qua hoogte doorloopt met de lijn van de zijskirts. Die van de andere 2 merken komen iets hoger te zitten....trouwens wel fijner bij drempels en parkeergarages.
Die rode 166 boven mij is veel ingetogener maar ook wel zeer deftig...is absoluut geen straf als die voor je deur mag staan.
De onderlip is van MS Design. Ben erop uitgekomen omdat ik die van Zender en Novitec te sierlijk vond ipv sportief. Én omdat deze bumper lip qua hoogte doorloopt met de lijn van de zijskirts. Die van de andere 2 merken komen iets hoger te zitten....trouwens wel fijner bij drempels en parkeergarages.
Die rode 166 boven mij is veel ingetogener maar ook wel zeer deftig...is absoluut geen straf als die voor je deur mag staan.
'k weet niet of dit hier mag gepost worden, ik hoor het wel als dat niet zo is.
Eén of andere pipo heeft het gepresteerd om - waarschijnlijk met een trekhaak - m'n sierrooster van m'n GT kapot te rijden. Gelukkig geen bumper-en lakschade, goed gemikt, pal op de grille. Die zit wat achteruit geduwd langs één kant (niet tegen m'n radiator) en een aantal horizontale latjes zijn gekraakt. Het hele V-sierrooster dient m.a.w. te worden vervangen.
Heeft iemand een idee hoeveel dat zou kosten ?
Natuurlijk geen gegevens achtergelaten en niemand die iets gezien heeft (stond nochtans half uur geparkeerd in een drukke winkelstraat vanmorgen ...)
Comment