Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik optrek en schakel (daarom niet extreem) of als ik van hogere toerentallen het gas loslaat hoor ik achteraan altijd een klop Ik heb mij al rot gezocht wat het zou kunnen zijn... Ik dacht dat het misschien eerst mijn gordel kon zijn op de achterbank die heen en weer bewoog maar ik heb hem dan vastgeklikt en het blijft. Ook ff gekeken of er niks meer lag te slingeren en dat is het ook niet... Soms klinkt het dichtbij, soms veraf... Kan dat zijn dat de draagarmen minder overweg kunnen met de schokken? 't Lijkt me het meest waarschijnlijk Alfa kennende? 't Werkt in ieder geval ferm op mijn systeem Al meerdere keren onderweg gestopt om die klotebak te inspecteren
Verder ook nog een vleugelmoer die een hitteschild vasthoudt die is losgetrild of zo... Maar 't valt eenvoudig te fiksen door een grotere te monteren. Wel weer vreemd dat zoiets kan gebeuren
Dat grijs ding rond de meter voor het oliepeil dus hangt dus momenteel wat te wapperen... Morgen eens fiksen
Verder verloopt het schakelen van 2 naar 3 met de dag moeizamer
De jaren, de km's en de eigenaar beginnen wat door te wegen voor die bak denk ik 'k Zou er eigenlijk eens wat kosten moeten aan doen om ze weer tip top te hebben maarja... Weinig zin voor
Comment