Oorspronkelijk geplaatst door StanM
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVoorzichtig met oude vrouwtjes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StanM Bekijk BerichtenDamn! Ik was dus te laat met mijn edit
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWacht maar tot je mijn dieseldemper ziet binnenkort
In het geval van een uitlaat is dat maar goed ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenahem!
Oorspronkelijk geplaatst door StanM Bekijk Berichten147 / tomat / 147 sandwich!Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVoorzichtig met oude vrouwtjes!
En sandwiches ook .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenWelja, dat wil ik dus niet doen Maar waar kan je die anders plaatsen?
Ik las ook dat zo'n luchtfilter de LMM naar de zak kan helpen..?
(en o ja, je mag dan al eens in een plasje rijden ook )
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenWelja, dat wil ik dus niet doen Maar waar kan je die anders plaatsen?
Ik las ook dat zo'n luchtfilter de LMM naar de zak kan helpen..?
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenMet dit heb je altijd koude lucht. Moet ik het eens vragen aan je pa zondag bij de bakker?
(en o ja, je mag dan al eens in een plasje rijden ook )
Comment
-
Jezus dat blok is rot. Gisteren de compressie gemeten, rechts vooraan is 'ie dus kapot. Waarschijnlijk een verbrande klep. Nu moet het blok er dus uit omdat je daar anders niet aan kan. Dat is ook het ideale moment om de spanrollen, de thermostaat en de koppeling te vervangen. En om de choke te repareren.
Dik in mijn rapen gescheten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk begon al langer te denken dat het precies geen al te frisse meer was
Persoonlijk vind ik ook nogal veel betaald.
Wat staat er nu op de planning? Koprevisie?
Ik zou er een 1.7 16V induwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk zou het momenteel echt nog niet weten. Dat gaat me toch een redelijke duit kosten die reparaties. Wat zou een nieuw 1.3 blok kosten?
Of nieuw als in 'ik open kapaza en ga op zoek naar een 2dehandsblok"
Geen idee wat zoiets moet kosten...
Ik weet niet of het past maar als je kan zou ik een groter blok steken...
Comment
Comment