Vette velgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Niet slecht voor een gsm-pic.
Hij zit ondertussen voorbij de 175d km, en dat begint ge ook wel te merken. Koppeling ver op, schokdempers tamelijk versleten,...
Motor daarentegen is nog heel goed, nog altijd niks olieverbruik (benzine daarentegen...) en de zetels zijn nog altijd in superstaat zonder ooit onderhouden te worden.
Cruise-bak
Comment
-
-
Préfacelift Ti
Zijn dat de gewone Ti-veren of is die extra verlaagd?
Edith zegt dat ze de advertentie ondertussen al gevonden heeft, ja dus. Maar wat een zalige kar!Last edited by quadrifoglio; 19/11/2008, 11:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenPréfacelift Ti
Zijn dat de gewone Ti-veren of is die extra verlaagd?
Edith zegt dat ze de advertentie ondertussen al gevonden heeft, ja dus. Maar wat een zalige kar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenwat ja dus? verlaagd? of Ti veren? wij wensen duidelijkheid
gewoon ti-ophanging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten2009 Alfa Romeo 147
Comment
-
gisteren reed er zo eentje voor mij; een zwarte 159 met twee chroompijpjes. Blanco nummerplaathouder. Vrij van badges. Ook donkere ruiten.
Hell, dat was een mooi ding.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
hmmz hoe noemt deze alfa. lijkt verdacht op een ford gt40Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenI'm back
Net de opvolger van de Vectra opgehaald, een 166-je op satansbrandstof
diesel?
Foto's!
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenhmmz hoe noemt deze alfa. lijkt verdacht op een ford gt40Last edited by quadrifoglio; 21/11/2008, 16:59.
Comment
-
Comment
-
En inderdaad : Een foto graag .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtengisteren reed er zo eentje voor mij; een zwarte 159 met twee chroompijpjes. Blanco nummerplaathouder. Vrij van badges. Ook donkere ruiten.
Hell, dat was een mooi ding.
Alleen niet van de techniek...een vriend van me rijdt de diesel met (ik dacht) 110PK, en dat ding zuipt 10 liter. Bodemvrijheid is ook niet echt van je dat, raakt regelmatig de drempels.
Ok, dat laatste is aanpassen...en hij rijdt wel stevig door..maar dan nog..10 liter man
Comment
Comment