Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• The Boss

Comment

• rijden (dan spreek ik ophanging, sturen, remmen) doet zo'n ding érg goed ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        rijden (dan spreek ik ophanging, sturen, remmen) doet zo'n ding érg goed ja.
        Indd, daarmee dat ik op voorhand ff nuanceer

Comment

• ohja schakelen idem!

maar de motor trekt jammer genoeg op niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            The Boss

Ze staat je prachtig .

Wel grappig dat jij valt over het verbruik van een wagen .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
              .

Wel grappig dat jij valt over het verbruik van een wagen .

Ola! Het hangt er van af wat je er voor terugkrijgt hé.

Ik bedoel...ik verbruik met de 535d 9,5 liter en heb meer dan 2,5 keer zoveel PK als die alfa. Rijstijl dezelfde.

De RS6 verbruikte inderdaad veel, maar voor een tweetonner die 300km/h ging vond ik dat nog OK

Comment

• Verbruik is idd wel een tegenvaller bij de 159's

Mijn nonkel zit ook aan een liter of 10... Wel constant planken

Comment

• zijn er minimumwaarden gekend van mensen die saai rijden?
                  Dat moet toch gemakkelijk 6.5l zijn, toch?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ze vliegen daar dan ook uit de leasing...of alleszins een categorie hoger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      zijn er minimumwaarden gekend van mensen die saai rijden?
                      Dat moet toch gemakkelijk 6.5l zijn, toch?
                      Geen idee, zal 'm 'ns vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

diesel?
                        Foto's!
                        Merci aan allen voor de enthousiaste wederverwelkoming!
                        Het is inderdaad mijn eerste diesel, eentje van 2001 (140 pk) met amper 77000 km op de teller. Hij staat nog op stalen velgjes, ik ben druk op zoek naar de originele 17"ers (Gio, koopt u eens 20" en verkoop uw velgen aan mij ).
                        Ook staat er een kraske op de koffer, maar dat wordt morgen geregeld. Foto's volgen zodra hij gekuist en in orde gebracht is.
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Dat zijn wel heel weinig kilometers
                          Veel plezier ermee

Full-option?
                          En is het eentje van de allereerste of al eentje is met de eerste kleine technische facelift (navigatie G3 ipv G2, stuurbediening van de radio mogelijk, ICS-knoppen zonder ribbels,...)
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• * loopt even naar buiten om de knoppen van de ICS te bekijken *

geribbelde knoppen, en geen bediening op het stuur

edit: 't is gene full option (oa stalen velgjes), maar hij heeft wel leer, gps, telefoon en electrisch schuifdak
                            Last edited by elio; 21/11/2008, 21:44.
                            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Welke kleur eigelijk? En welk interieur? En..*blijft vragen*

Comment

• No prob
                                Buitenkleur: Nero Vulcano (zwart metallic met bruinachtige glans), binnenkleur zwart leer, met grijze middenconsole en zwart lederen stuur en pookknop, en zwarte wijzerplaten (da's dan ne sportivo, vermoed ik?)

Comment

• Jup, da's een Sportivo.
                                  Zo te horen is het maar goed dat ge een automatische airco hebt, lekker warme kleurcombo.

Vandaag trouwens nog een 166 2.5 V6 in Rosso Alfa gezien, man dat is vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    zijn er minimumwaarden gekend van mensen die saai rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

morgen 5 kleine gaatjes in je naftbak.
                                      Zelfs al rijd je niet, uw tank zal leeg zijn na een week

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• No biggy, tegenwoordig ben ik Opel rijder

Opel

Comment

• Oei, innige deelneming (nu ik er eindelijk vanaf ben, zit gij ermee)

Comment

Working...
                                          X