The Boss
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenrijden (dan spreek ik ophanging, sturen, remmen) doet zo'n ding érg goed ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenThe Boss
Wel grappig dat jij valt over het verbruik van een wagen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten.
Wel grappig dat jij valt over het verbruik van een wagen .
Ola! Het hangt er van af wat je er voor terugkrijgt hé.
Ik bedoel...ik verbruik met de 535d 9,5 liter en heb meer dan 2,5 keer zoveel PK als die alfa. Rijstijl dezelfde.
De RS6 verbruikte inderdaad veel, maar voor een tweetonner die 300km/h ging vond ik dat nog OK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenzijn er minimumwaarden gekend van mensen die saai rijden?
Dat moet toch gemakkelijk 6.5l zijn, toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
diesel?
Foto's!
Het is inderdaad mijn eerste diesel, eentje van 2001 (140 pk) met amper 77000 km op de teller. Hij staat nog op stalen velgjes, ik ben druk op zoek naar de originele 17"ers (Gio, koopt u eens 20" en verkoop uw velgen aan mij ).
Ook staat er een kraske op de koffer, maar dat wordt morgen geregeld. Foto's volgen zodra hij gekuist en in orde gebracht is.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
* loopt even naar buiten om de knoppen van de ICS te bekijken *
geribbelde knoppen, en geen bediening op het stuur
edit: 't is gene full option (oa stalen velgjes), maar hij heeft wel leer, gps, telefoon en electrisch schuifdakLast edited by elio; 21/11/2008, 21:44.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
No prob
Buitenkleur: Nero Vulcano (zwart metallic met bruinachtige glans), binnenkleur zwart leer, met grijze middenconsole en zwart lederen stuur en pookknop, en zwarte wijzerplaten (da's dan ne sportivo, vermoed ik?)Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenzijn er minimumwaarden gekend van mensen die saai rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
morgen 5 kleine gaatjes in je naftbak.
Zelfs al rijd je niet, uw tank zal leeg zijn na een week__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment