Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat 3.0 wint op geluid weet ik
    Ook op uitstraling, power, restwaarde, collectors-value.

Maar een 2.0 wint dan weer op taks en verzekeringsgebied (hoewel zeer licht)

Comment

• 3.0 is betrouwbaarder. 2.0 zou zelfs het minst betrouwbare blok zijn. Zo'n 2.0 V6 TB moet ook leuk rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        3.0 is betrouwbaarder. 2.0 zou zelfs het minst betrouwbare blok zijn. Zo'n 2.0 V6 TB moet ook leuk rijden
        Oké, merci

http://www.youtube.com/watch?v=CtqcZ...eature=related

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
          Ik ben een groot alfa-fan, maar wat is er eigenlijk zo mooi aan die spiders?

Ik vind het gwn lelijke lange sloffen
          Jij vindt dus dat ik een lelijke dochter heb ?

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

3.0 is betrouwbaarder. 2.0 zou zelfs het minst betrouwbare blok zijn. Zo'n 2.0 V6 TB moet ook leuk rijden
            het schijnt dat je bij die 2.0 tb om de 10 kilo de nokkenasverstellers moet laten nakijken...
            Giulietta

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakob Bekijk Berichten
              het schijnt dat je bij die 2.0 tb om de 10 kilo de nokkenasverstellers moet laten nakijken...
              Er is precies enige verwarring over de motorisaties van de 75
              De turbo is geen 2.0 V6, maar een 1.8 4-in-lijn..
              De V6 turbo (oa in de 164, 166, gtv) is inderdaad een gevoelig beestje, om de 10k moet je de kleppen laten afstellen.
              Wat betreft de betrouwbaarheid van de 2.0 twinspark en de 3.0 V6: beiden zijn heel betrouwbaar, als je ze maar rustig warmrijdt en tijdig het oliepeil controleert. De zwakke punten van een 75 liggen elders (roest, aandrijfrubbers, electrische zottigheden, ...)
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Dat 3.0 wint op geluid weet ik
                Ook op uitstraling, power, restwaarde, collectors-value.

Maar een 2.0 wint dan weer op taks en verzekeringsgebied (hoewel zeer licht)
                Koop gewoon die Evoluzione vanop Kapaza

en anders dit
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• koop ik sinds tijden nog eens een Autowereld magazine en wie staat er in te blinken? Meneer monster! Godverdegodver. Ik was er net vanaf en nu heb ik het weer zwaar te pakken.
                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Koop gewoon die Evoluzione vanop Kapaza

en anders dit
                    3.0 V6 QV is de bedoeling ja. Geen flauw idee wat die QV wil zeggen (buiten quadrifoglio verde) maar ik wil zo een groot klaverblad op mijn zijkant kunnen plakken

Wat wil 3.0 V6 America eigenlijk zeggen?

En zijn die bakken ooit geleverd met automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                      Jij vindt dus dat ik een lelijke dochter heb ?

Ja, ik voel me niet aangetrokken door die auto, this bizar...

Comment

• Sneeuw is tof, maar te veel is te veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• en maar spelen met die v6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• 2.0 TS motor(162B) is tot op heden een van de beste motoren van Alfa.
                                Last edited by ; 07/01/2009, 21:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                                  2.0 TS motor(162B) is tot op heden een van de beste motoren van Alfa.
                                  U heeft zelf een 75 2.0 zeker, of vergis ik mij? En de V6 in de GTV, dus dan lijk je de ideale man om te vergelijken.

Zou dat de keuze zijn als liefhebber? Of zou die V6 ook goed in de 75 passen?

Comment

• Miljaar, op SCARB forum staan een paar heel knappe 75's.

Maar kga best nog een paar maand wachten met kopen

Comment

• inderdaad, het is te koud nu om aan auto's te prutsen.

Comment

inderdaad, het is te koud nu om aan auto's te prutsen.
                                        Het is vooral kwestie van onzekere toekomst.

Ik ga dagelijks op en neer naar mijn toekomstig werk iets tussen de 30 en de 200km moeten doen. Kans op bedrijfswagen stel ik op 25%

200km per dag met een 75 V6 zie ik niet zitten qua verbruik, dat ding op LPG leggen zie ik niet zitten qua principe en heiligschennis. 30km/dag met zo een 75 zie ik echter wel zitten.

En het is geen kar die in België op 1-2-3 voor een mooie prijs verkocht geraakt volgens mij, dus wacht ik liever even tot ik iets of wat zekerheid heb over een job. (als ik er al eentje vind)

Comment

Working...
                                        X