Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De 3 liters en TB,uitlaat rechts.
De 4 cilinders uitlaat midden.
Waarom deze verschillen?
De benzinetank zit wegens een groter volume in de koffer bij de zuipers(3.0,TB),zo is er plaats voor de uitlaat rechts.
De 4-cilinders tanks zitten rechts achter de bumper,de uitlaat loopt netjes tussen benzinetank en reservewielbak.
Zoits kan ook!
Brimming with creative inspiration, how-to projects, and useful information to enrich your everyday life, pursue your interests and passions at Quarto.com. Visit our site to browse and buy our beautifully illustrated books for children and adults.
De 3 liters en TB,uitlaat rechts.
De 4 cilinders uitlaat midden.
Waarom deze verschillen?
De benzinetank zit wegens een groter volume in de koffer bij de zuipers(3.0,TB),zo is er plaats voor de uitlaat rechts.
De 4-cilinders tanks zitten rechts achter de bumper,de uitlaat loopt netjes tussen benzinetank en reservewielbak.
Zoits kan ook!
Nog een reden om voor een V6 te kiezen dus (vind uitlaat rechts knapper )
En dan zo een CSC dempertje eronder..
(of toch maar een enkele)
Grr, ik haat wachten he, wil nu al weten of dat kan gekocht worden
Kerel, serieus. Je weet hoe een rommelmerk ik Alfa vind, maar dit.. FAK . Hoe extreem knap is dat wel niet? En dan nog eens RWD met perfecte gewichtsverdeling en een hemelse sound. Je zou voor minder elke week in panne willen staan!
Kerel, serieus. Je weet hoe een rommelmerk ik Alfa vind, maar dit.. FAK . Hoe extreem knap is dat wel niet? En dan nog eens RWD met perfecte gewichtsverdeling en een hemelse sound. Je zou voor minder elke week in panne willen staan!
Comment