Toen echte mannen nog Alfa reden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenToen echte mannen nog Alfa reden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenWe still do!!Ne ce pas!!!!Excuse my (his) French.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenToen echte mannen nog Alfa reden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Vive la France! Vive Peugeot!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenOude doos, deel 2.
't Zijn duidelijk examens
Memorabele dag
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
En over een oude doos gesproken
De auto, uiteraard
Ondanks een ziek kindje , toch maar even nog wat spammen ...
Afgelopen zondag :
De meanste Berlina ooit !!!
Prachtige Giulia ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenSchitterende mensen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenLogisch, 1600-rijders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenOp jouw leeftijd zou ik mezelf ook wijsmaken dat dat de beste motorvariant is .
Harde realiteit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenOp jouw leeftijd zou ik mezelf ook wijsmaken dat dat de beste motorvariant is .
Lichte motor ==> minder gewicht in het front ==> neutraler weggedrag
Er zit echt wel een theorie achter hoor
*disclaimer: Lift-off oversteer is niet uitgesloten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Lichte motor ==> minder gewicht in het front ==> neutraler weggedrag
Er zit echt wel een theorie achter hoor
*disclaimer: Lift-off oversteer is niet uitgesloten
Fopken hé zoon . Er staat een Alfalogo op en dan weet je toch dat ik al dik tevreden ben .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenOnze 90 2.5 V6 weegt nochtans minder dan je 1600 hoor . En bovendien is het een transaxle met achterwielaandrijving . Ik zou wel weten wat kiezen .
Fopken hé zoon . Er staat een Alfalogo op en dan weet je toch dat ik al dik tevreden ben .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenallemaal dingen die ik probeerde te verdringen, waarvoor dank
BTW : Limburgrit van de club is dit jaar 29 maart .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenTroost U . Toen ik 20 was , haalde ik net mijn rijbewijs met een Audi 80 1600 TD . Het kan dus echt wel erger .
BTW : Limburgrit van de club is dit jaar 29 maart .
29 maart...dan heb ik net gedaan met m'n examens (denk ik)
Edith zegt dat het precies goed gaat met het 90-register, ga binnenkort nog eens opnieuw zoeken op een Zwitsers forum. Daar stond nog een topic over 5 onverkochte Novanta's bij een dealer geloof ikLast edited by quadrifoglio; 28/01/2009, 21:35.
Comment
Comment