Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Ik was ook bijna 20 hoor...

29 maart...dan heb ik net gedaan met m'n examens (denk ik)
    Tuttut . Ik was ouder , nem .

Niet helemaal correct hoor . Op mijn 18de kreeg ik na een 28 op 30 theorie-examen mijn voorlopig rijbewijs . Allemaal goed en wel , maar ik had geen tijd en mijn moeder ( niet lachen , echt een goede chauffeur ) nog veel minder . Dus na 2 jaar was dat ding buiten datum zonder dat ik een praktisch examen had kunnen afleggen . Ook mijn theorie cijfertjes waren voor de vuilbak .

Ben dan maar weer opnieuw gegaan met dezelfde score als resultaat . Alleen moest ik de praktijk dan wel afleggen bij een erkende instructeur .

Resultaat : Woensdag , donderdag , vrijdag en zaterdag telkens 2h in het hectisch Gentsch verkeer ; de maandag erna examen bij blijkbaar de moeilijkste examinator van Oost-Vlaanderen . En dus die dag zelf nog mijn rijbewijs in de sjakos wegens vooral mijn grote muile .

Tot daar het verslag van Uw reporter ter plaatse .

Jouw aanwezigheid tijdens de Limburgrit wordt ten zeerste op prijs gesteld .

Maar dat had ik waarschijnlijk al wel eens gezegd ... Dedju , die Duitse vriend van mij steekt alsmaar meer de kop op .
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
      Maar dat had ik waarschijnlijk al wel eens gezegd ... Dedju , die Duitse vriend van mij steekt alsmaar meer de kop op .
      Zolang ge zijn voornaam nog weet is het geen probleem

Bij de weg, gij zijt er van de eerste keer doorgeweest op uw praktijk. Mijn eerste keer heeft welgeteld 200 meter geduurd
      Last edited by quadrifoglio; 28/01/2009, 21:53.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Zolang ge zijn voornaam nog weet is het geen probleem

Hij heeft zich nooit echt goed aan mij voorgesteld . Anders was ik er misschien mee getrouwd , wie weet .
        Last edited by SPIDERVELOCE1750; 28/01/2009, 21:59.
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Staat dat 90 register nu al online?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Staat dat 90 register nu al online?
            Wat staat en stond er gisteren ook al in het onderschrift van Uw moeder ?

Het is voorlopig een Wiki geworden .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• De nieuwe "Onschatbare klassieker" zat net in de bus.

Coverstory over de Montreal.
              Ik durf het niet lezen, ik ga dat zo hard willen

Comment

• Alfa

Kar heeft door de examens een kleine maand stilgestaan -> meer gekraak dan motorgeluid en mijn ruiten die zéér moeizaam opengaan.

Maar heb hem nu ff "uitgelaten" en het is al pakken beter nu

Alfazelfherstellendheiddink

Comment

• De onze (147) is helemaal naar de kloten.

Sleutel in contact steken, omdraaien, en je krijgt meldingen op bc:
                  'Storing systeem code'
                  'Storing systeem selespeed'
                  'Storing systeem ESP'
                  'Storing systeem ABS'
                  'Storing systeem ASR'
                  'Storing systeem blabla'

Starter gaat nog rond maar auto wil niet meer starten.

Gisteren naar huis gesleept omdat 'ie al 4 dagen op de parking van 't shoppingcenter stond.

Het eerste dat ik vermoed is dat er mss ergens een kabel of stuk kabelboom is doorgeknabbeld door beesten, en/of dat er dus ergens massasluiting is ofzo.
                  Ofwel zijn de ECU's helemaal naar de zak.

Comment

• Ga je die nog herstellen?

Comment

• Wat is die alfa nu nog waard eigenlijk?

Comment

• ai, das wel minder

gestoorde kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Wat is die alfa nu nog waard eigenlijk?

Op dit moment moet je wss bijbetalen vooraleer ze hem willen komen halen.

Comment

Ga je die nog herstellen?

Ik denk/hoop dat dat toch de bedoeling is ja.

Zoals 'ie er nu bijstaat hebben we er niet veel aan hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Ik denk/hoop dat dat toch de bedoeling is ja.

Zoals 'ie er nu bijstaat hebben we er niet veel aan hé.
                              Nee, maar kan toch een vrij hoog prijskaartje worden, niet?

Jammer dat het een 5-deurs is, ik ging anders al schooien voor je interieur

Comment

Nee, maar kan toch een vrij hoog prijskaartje worden, niet?

Jammer dat het een 5-deurs is, ik ging anders al schooien voor je interieur

Nja, hangt ervan af wat er aan scheelt hé. Als er inderdaad computers kapot zijn, kan het duur oplopen.
                                Als het een softwarefout is is het twee keer niets. Maar alles daartussen is ook mogelijk.

We zullen zien.

Heb alvast notenschilletjes teruggevonden op het afdekplaatje van de selespeed-olie-reservoir.

Comment

Op dit moment moet je wss bijbetalen vooraleer ze hem willen komen halen.
                                  Ik heb morgen wel tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Ik heb morgen wel tijd

Hoeveel wil je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

BTW : Limburgrit van de club is dit jaar 29 maart .

Waar kan ik mij inschrijven?

Comment

De onze (147) is helemaal naar de kloten.

Sleutel in contact steken, omdraaien, en je krijgt meldingen op bc:
                                        'Storing systeem code'
                                        'Storing systeem selespeed'
                                        'Storing systeem ESP'
                                        'Storing systeem ABS'
                                        'Storing systeem ASR'
                                        'Storing systeem blabla'
                                        Precies een testvoertuig van KdG!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Precies een testvoertuig van KdG!

Nee, zo hard naar de kloten is 'ie ook weer niet.

Comment

Working...
                                          X