Er gaan der hier were fransozekloppen krijgen straks
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten75 is verkocht.
mvg jef75
Zag er ook wel een mooi aanbod uit
Gisterenavond weer even met de camera op stap geweest
Last edited by quadrifoglio; 01/02/2009, 13:50.
Comment
-
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenGisteren een flard van een ongeval gezien op ATV. Ne hele mooie (FL) 147 met spaakvelgjes en in een mooi kleur wat geparkeerd stond werd afgevoerd
En hij leek verdacht veel op nen 147 van hier die recent verkocht is geweest, maar kweet alleen niet meer van wie2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Dat was hem ja
Heb ik het spel toch verkeerd verstaan geloof ik, ik dacht dat de Alfa geparkeerd stond en aangereden werd. Deze lijkt gewoon zelf over kop gegaan ?
Is en blijft zonde. En de chauffeur heeft het redelijk schadeloos overleefd, zou zelf nog uit het wrak geklommen zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenDie van Rabbit misschien?Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door autofreak Bekijk BerichtenWeet er iemand of de 2.0Mjtd 163pk ook in de 159 beschikbaar zal zijn op termijn?
Zou het nog voor dit jaar zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenMaart 2009 naar 't schijnt... niet lang meer dus.
Comment
-
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Claxon zit vast -> nieuwe claxon besteld maar gezien dat spel vrijwel onbereikbaar is moet de hele bumper eraf. Uurke werk voor zo'n stom ding
Terwijl 'ie toch bezig was de 147 maar eens op de brug laten zetten, draagarmen zijn ook dringend aan vervanging toe. Er zat behoorlijk wat speling op Had het zondag tijdens een rit ook al opgemerkt dat de wielen soms wat hun eigen leven gingen leiden.
-> $$$
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Comment
Comment