Ranzig lelijke velgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenGeen erg hoor, vond het gewoon niet in het rijtje passen.
Comment
-
K&N staat er sinds gisteren ook op bij mij.
Sound = vet
Toevallig een filmpje gevonden van een gelijkaardige 147 met dezelfde kit
+ sound
+ gasrespons
- veel meer ronnies die je uitdagen
- soms iets te luid in stadsverkeer... maar doenbaar als je erop let
- verbruik...
Qua performance voelt hij wel sneller aan, maar geen idee in hoeverre dat echt klopt. Ik denk dat het vooral gevoelsmatig is doordat hij beter aan het gas hangt. Binnenkort nog eens de stopwatch bovenhalen.
In combinatie met de nieuwe draagarmen rij ik precies met een andere wagen Rijdt pakken beter en klinkt ook veel beter...
Achteraf gezien had ik beide "mods" al veel eerder moeten doenLast edited by zwoemba; 08/02/2009, 11:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenK&N staat er sinds gisteren ook op bij mij.
Sound = vet
+ sound
+ gasrespons
- verbruik...
Qua performance voelt hij wel sneller aan, maar geen idee in hoeverre dat echt klopt. Ik denk dat het vooral gevoelsmatig is doordat hij beter aan het gas hangt. Binnenkort nog eens de stopwatch bovenhalen.
In combinatie met de nieuwe draagarmen rij ik precies met een andere wagen Rijdt pakken beter en klinkt ook veel beter...
Achteraf gezien had ik beide "mods" al veel eerder moeten doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenK&N staat er sinds gisteren ook op bij mij.
Sound = vet
+ sound
+ gasrespons
- verbruik...
Nu nog verlagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenAls je het uit z'n context rukt... Dan past 'ie inderdaad niet in het rijtje.
De Tax:
De meeste mensen zoeken in een auto iets dat mooi is, en dat hen brengt waar ze willen zijn.
Sommige mensen vinden die tax voor een 3 liter er serieus over. Dat heeft voor rationele mensen totaal geen nut.
Het doelpubliek van een Fiesta gaat bijvoorbeeld ook nooit uit halen wat in een M3 zit. Bijgevolg ==> hun fiesta rijdt gelijk/beter naar hun noden, dus waarom 700€ tax ( ik zeg maar wat ) betalen als je er met 120 ook vanaf komt
Oké, jij hebt de power ... Geloof me gerust, zend mijn moeder op baan met uw M3 en ze zal amper merken dat er wat meer 'poer' achter zit, want ze schakelt op 2500. Want anders drinkt het teveel ...
Verbruik
En daarbij komen we bij een van de grootste minpunten in deze vergelijking ... het verbruik van uw M3. Daar hoeft geen uitleg meer over
Degelijkheid & (betrouwbaarheid)
Tevens zoeken die mensen gewoon een wagen die degelijk aanvoelt, en dat gevoel geeft een nieuwe wagen wel. Draai het en keer het zoals je wilt, maar een 10 jaar oude M3 zal nooit het degelijke gevoel geven die een splinternieuwe VW Polo hen (initieel) geeft. Zelfs Toerke geeft toe, dat zijn M3 toch wel aanvoelt als een oude wagen in sommige situaties, zoiets valt niet weg te steken, zei ie zelf.
Vraag aan iemand wat hij van een 10 jaar oude wagen denkt, en je krijgt steevast 't antwoord, dat er zullen kosten aan zijn. Terecht/onterecht dit laat ik in 't midden. Het is gewoon een feit dat mensen liever de veilige keuze nemen, en de nieuwe wagen nemen, met garantie. Uiteraard staat het vast dit bovenstaande mening voor het ene merk al meer opgaat dan voor het andere merk.
Styling en trendy
Meesten mensen die de auto's kopen die jij vernoemt, willen een wagen die trendy is en er modern uitziet. Die opgenoemde wagens zijn dat ook. Vraag een leek wat hij van jouw M3 vindt, en je krijgt een antwoord als ' een oude bmw'. Dit gaat zeker op voor het interieur.
En toch, ik snap je stelling. Ik ben dezelfde mening soms toegedaan. Maar toch wij denken niet rationeel. Dat merk ik maar al te goed, als ik in mijn familie kijk, waar ik de enige autofreak ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenHet klonk allesinds vet hier in de straat.
Nu nog verlagen!
Volgende keer dat we nog eens binnenspringen komen we helpen
Comment
-
MOEDER!
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Er zou nog een opvolger komen van de 8C op basis van de Ferrari California...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenSega, begrijp me vooral niet verkeerd met wat ik nu ga typen. Tis maar mijn mening over je stelling.
De Tax:
De meeste mensen zoeken in een auto iets dat mooi is, en dat hen brengt waar ze willen zijn.
Sommige mensen vinden die tax voor een 3 liter er serieus over. Dat heeft voor rationele mensen totaal geen nut.
Het doelpubliek van een Fiesta gaat bijvoorbeeld ook nooit uit halen wat in een M3 zit. Bijgevolg ==> hun fiesta rijdt gelijk/beter naar hun noden, dus waarom 700€ tax ( ik zeg maar wat ) betalen als je er met 120 ook vanaf komt
Oké, jij hebt de power ... Geloof me gerust, zend mijn moeder op baan met uw M3 en ze zal amper merken dat er wat meer 'poer' achter zit, want ze schakelt op 2500. Want anders drinkt het teveel ...
Verbruik
En daarbij komen we bij een van de grootste minpunten in deze vergelijking ... het verbruik van uw M3. Daar hoeft geen uitleg meer over
Degelijkheid & (betrouwbaarheid)
Tevens zoeken die mensen gewoon een wagen die degelijk aanvoelt, en dat gevoel geeft een nieuwe wagen wel. Draai het en keer het zoals je wilt, maar een 10 jaar oude M3 zal nooit het degelijke gevoel geven die een splinternieuwe VW Polo hen (initieel) geeft. Zelfs Toerke geeft toe, dat zijn M3 toch wel aanvoelt als een oude wagen in sommige situaties, zoiets valt niet weg te steken, zei ie zelf.
Vraag aan iemand wat hij van een 10 jaar oude wagen denkt, en je krijgt steevast 't antwoord, dat er zullen kosten aan zijn. Terecht/onterecht dit laat ik in 't midden. Het is gewoon een feit dat mensen liever de veilige keuze nemen, en de nieuwe wagen nemen, met garantie. Uiteraard staat het vast dit bovenstaande mening voor het ene merk al meer opgaat dan voor het andere merk.
Styling en trendy
Meesten mensen die de auto's kopen die jij vernoemt, willen een wagen die trendy is en er modern uitziet. Die opgenoemde wagens zijn dat ook. Vraag een leek wat hij van jouw M3 vindt, en je krijgt een antwoord als ' een oude bmw'. Dit gaat zeker op voor het interieur.
En toch, ik snap je stelling. Ik ben dezelfde mening soms toegedaan. Maar toch wij denken niet rationeel. Dat merk ik maar al te goed, als ik in mijn familie kijk, waar ik de enige autofreak ben.
Toch... En ik bemerk het ook aan je laatste zinnetje... moet je toegeven dat het soms idioot is van sommige mensen. Ik weet niet of ik het verhaal hier gedaan heb?! Een kennis van me die enorm zot staat van M's heeft overlaatst een andere wagen gekocht. Een 'speelgoedje' want 'ie heeft een E61 als daily. Wat koopt die gast ? Een 645i. Niets slecht over die wagen hé! Maar... Als je dan zo zot staat van een M ? Koop er dan één. Reden waarom het een 6 is geworden is omdat een nieuwe M3 te duur was... Hell... And what about a E46 M3 ?! Owja... maar da's al een oud model hé. Ik heb hem dan maar niet gezegd dat de 6 ook al een jaartje ouder aan het worden is ondertussen.
Het is toch grappig hoe sommige 'kicken' op een nieuw model.
Anyway... Alfa's it is over here!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTja...nooit luisteren naar Gio...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa, precies of je kan mij dat kwalijk nemen
beeetje zitten posten om half 8 's ochtends
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenEje gij geen leven ofzo?
En hoe zit het nog met jouw leven jongeman?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNeje, en zelfs geen lief om mij te troosten
En hoe zit het nog met jouw leven jongeman?
Doppel U
to the
H
the
I
Of course the
iS
with
Pie
ending with
waaai
Comment
-
Sound = vet
+ sound
+ gasrespons
- verbruik...
en zaaalig gefilmd! Met welke cam heb je dat gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvet
en zaaalig gefilmd! Met welke cam heb je dat gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenCreative Vado en vastgeplakt aan de nrplaat
gewoon géén windruis te horen, vreemd maar vet! ik wil dat.
Comment
Comment