Wat raad je aan, de gewone Vado, of de HD?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendamn echt knap. goed beeld, maar vooral erg goed geluid
gewoon géén windruis te horen, vreemd maar vet! ik wil dat.).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenWat raad je aan, de gewone Vado, of de HD?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDe micro zit aan de achterkant tegen de nrplaat aangedrukt waardoor er geen wind bijkan (tenzij aan 140+ of zo).
en fak die alfa klinkt goed... ben het al de 2'e keer aan het beluisteren
en leuk thema-einde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenGeen idee, ik heb de gewone en da's goed genoeg voor hetgene waarvoor ik het maar gebruik
Comment
-
Schappelijk prijsje lijkt me. Jammer dat ik dat buget niet heb voor een auto. Met die 33 al niets dan miserie gehad.
Comment
-
italiaans in japans jasje, en nog slechter
Alfa Romeo Arna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenitaliaans in japans jasje, en nog slechter
Alfa Romeo Arna
http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Rome...na_ref_20.html
In het algemeen ben ik ook geen liefhebber en vind ik het ook geen geslaagde voortplantingszet .
Maar deze verkoper was al Alfist voor hij zelf geboren was . En hij durft het ook nog aan om ermee te racen . Twee seizoenen geleden reed hij nog in een Alfasud Sprint als enige FWD Alfa in de toen nog Belcar Historic .
Bovendien is deze rechts gestuurd . Heel zeldzaam dus .
Dus als je haar koopt , dan vergeef ik je dat groenlachend onnozel ventje dat je plaatst . Het wordt trouwens tijd dat je weer eens Alfa rijdt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenMet die 33 al niets dan miserie gehad.
Heb je de motor al gewisseld? Nog andere troubles opgedoken?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenOei
Heb je de motor al gewisseld? Nog andere troubles opgedoken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/alfa-romeo-al...rk=1&start=651
Schappelijk prijsje lijkt me. Jammer dat ik dat buget niet heb voor een auto. Met die 33 al niets dan miserie gehad.
Wat voor motoren liggen in zoiets in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenlijkt mij ook een scherpe prijs
Wat voor motoren liggen in zoiets in?
1800cc
2000cc
2000cc TD
2500cc V6 (GTV6)Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Kopen, Danny!
Vanmiddag op de parking van de Makro nog vlakbij een prachtige 166 V6 met spaakvelgen geparkeerd, van een bejaard koppeltje. Zo wil ik ook oud worden...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenHet wordt trouwens tijd dat je weer eens Alfa rijdt .
Elio, hoe zit het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenKopen, Danny!
Vanmiddag op de parking van de Makro nog vlakbij een prachtige 166 V6 met spaakvelgen geparkeerd, van een bejaard koppeltje. Zo wil ik ook oud worden...
Bilstein dempers en novitec veren, 3.0 v6, op LPG, reeds een hoop onderhoud aan uitgevoerd....pfff...perfect gewoon
klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
Elio, hoe zit het?
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Comment