Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat raad je aan, de gewone Vado, of de HD?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      damn echt knap. goed beeld, maar vooral erg goed geluid

gewoon géén windruis te horen, vreemd maar vet! ik wil dat.
      De micro zit aan de achterkant tegen de nrplaat aangedrukt waardoor er geen wind bijkan (tenzij aan 140+ of zo ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Wat raad je aan, de gewone Vado, of de HD?
        Geen idee, ik heb de gewone en da's goed genoeg voor hetgene waarvoor ik het maar gebruik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          De micro zit aan de achterkant tegen de nrplaat aangedrukt waardoor er geen wind bijkan (tenzij aan 140+ of zo ).
          echt ideaal, damn

en fak die alfa klinkt goed... ben het al de 2'e keer aan het beluisteren
          en leuk thema-einde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Geen idee, ik heb de gewone en da's goed genoeg voor hetgene waarvoor ik het maar gebruik
            ja blijkbaar, thanks!

Comment

• Ja, klinkt erg leuk nu... Zal later nog eens een filmpje maken van het geluid binnen.

Klinkt luider als die van matteus denk ik

Comment

• ja zwoemba, wanneer je op toeren rijdt, hamert'ie lekker als een grote... mooi!

Comment

• Schappelijk prijsje lijkt me. Jammer dat ik dat buget niet heb voor een auto. Met die 33 al niets dan miserie gehad.

Comment

• italiaans in japans jasje, en nog slechter

Alfa Romeo Arna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                      italiaans in japans jasje, en nog slechter

Alfa Romeo Arna

http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Rome...na_ref_20.html
                      Jammer dat je met dit exemplaar lacht .

In het algemeen ben ik ook geen liefhebber en vind ik het ook geen geslaagde voortplantingszet .

Maar deze verkoper was al Alfist voor hij zelf geboren was . En hij durft het ook nog aan om ermee te racen . Twee seizoenen geleden reed hij nog in een Alfasud Sprint als enige FWD Alfa in de toen nog Belcar Historic .

Bovendien is deze rechts gestuurd . Heel zeldzaam dus .

Dus als je haar koopt , dan vergeef ik je dat groenlachend onnozel ventje dat je plaatst . Het wordt trouwens tijd dat je weer eens Alfa rijdt .
                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                        Met die 33 al niets dan miserie gehad.
                        Oei
                        Heb je de motor al gewisseld? Nog andere troubles opgedoken?
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                          Oei
                          Heb je de motor al gewisseld? Nog andere troubles opgedoken?
                          Wel, die motor draaide de laatste weken dus gewoon ineens op 4 poten. Dus ik dacht, het is de moeite niet om daar een ander blok in te lepelen. Ik had dus gewoon op dat blok een nieuwe koppeling en nieuwe distributieriemen laten steken, en toen bleek dat de vorige eigenaren daar ooit een nieuwe waterpomp op hebben laten steken waarop dat de distributie een tand verkeerd terug is gelegd. (wat de lage compressie verklaarde) Nu is dus, door het feit dat met de distributieriemen tegoei gelegd m'n cilinders ineens 10 a 11 kg moeten samenpersen, de joint de culasse gesprongen. Dus nu moet die andere motor er nog in, het zou voor deze week moeten zijn. Moest die nieuwe koppeling en die riemen me al geen klein fortuin gekost hebben, dan had ik hem al laten resicleren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                            http://www.2dehands.be/alfa-romeo-al...rk=1&start=651

Schappelijk prijsje lijkt me. Jammer dat ik dat buget niet heb voor een auto. Met die 33 al niets dan miserie gehad.
                            lijkt mij ook een scherpe prijs

Wat voor motoren liggen in zoiets in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                              lijkt mij ook een scherpe prijs

Wat voor motoren liggen in zoiets in?
                              1600cc
                              1800cc
                              2000cc
                              2000cc TD
                              2500cc V6 (GTV6)
                              Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• volgens informatie van de verkoper is dit een 1800.
                                mmmm......

Comment

• Kopen, Danny!

Vanmiddag op de parking van de Makro nog vlakbij een prachtige 166 V6 met spaakvelgen geparkeerd, van een bejaard koppeltje. Zo wil ik ook oud worden...
                                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                    Het wordt trouwens tijd dat je weer eens Alfa rijdt .
                                    Hier wordt aan gewerkt. Wel nog afwachten wat de evaluatie op het werk zegt. Mss moet ik wel een schaamtelijk brits ding over de 300000 km zetten.

Elio, hoe zit het ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                      Kopen, Danny!

Vanmiddag op de parking van de Makro nog vlakbij een prachtige 166 V6 met spaakvelgen geparkeerd, van een bejaard koppeltje. Zo wil ik ook oud worden...
                                      écht hé. Enkele dagen terug een pracht van een Duitse 166 gezien op ebay.
                                      Bilstein dempers en novitec veren, 3.0 v6, op LPG, reeds een hoop onderhoud aan uitgevoerd....pfff...perfect gewoon

klik
                                      Last edited by ; 13/02/2009, 22:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten

Elio, hoe zit het ?
                                        Ik heb u de gegevens van de huidige eigenaar doorge-pb't, dan kan je al eens horen of het iets wordt

Comment

• Zeldzaam (zeker in deze staat )

Lille 08.02.09

Comment

Working...
                                          X