Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friedrich Bekijk Berichten
      is er eigenlijk een officiële Autodelta dealer in België?
      of kent er iemand een Alfa dealer die ervaring heeft met het onderhoud van hun wagens?
      Misschien gewoon es mailen naar AutoDelta? Zij zullen toch wel met een "voorkeurs-dealer" werken?

Comment

• M'n vader laat een kennis in Italie bellen en kijken voor deze auto, ik hoop echt dat het wat wordt.

Find thousands of classic cars for sale on ClassicCarsforSale.co.uk. Place your private advert for free today on the UK's best marketplace for buyers and traders.

Comment

• Alfa 147 1.6 powaaaah

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Compressor erop (+170 pk) en interieur strippen... Gaat goed

Comment

• Dat gaat inderdaad niet slecht.
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• als die Porsche'm op z'n staart trapt is 'ie wel weg natuurlijk en Francorchamps blijft te vet!

voor de rest best wel cool maar oppassen in't nat

Comment

• Franco

Hoe zit het eigenlijk met het tempo tijdens Spa-italia op de Grande Parade? Is dat "cruisen" of wordt daar door 90% van de auto's gevlamd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  Franco

Hoe zit het eigenlijk met het tempo tijdens Spa-italia op de Grande Parade? Is dat "cruisen" of wordt daar door 90% van de auto's gevlamd
                  parade is cruisen denk ik
                  maar tijdens de "vrije" ritten wordt er daar door sommigen redelijk hard gegaan

Comment

• Idd

Hopelijk zal Spa Italia wat goed vallen met de examens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                      parade is cruisen denk ik
                      maar tijdens de "vrije" ritten wordt er daar door sommigen redelijk hard gegaan
                      Hmm, ok maar van hetgeen ik mij nog herinner:
                      Scuderia is voor de sportwagens (GTA's, lambo, ferrari) en dan wordt er voluit gegaan.
                      Grande Parade is met uw eigen auto het circuit op, normaal vooral gewone wagens maar op m'n foto's van vorig jaar zie ik daar nog een hoop sportwagens tussenrijden en ik kan mij niet herinneren dat ik die traag vond.

Heb zin om mee te doen aan de Grande Parades...maar ik zie het iets minder zitten om met m'n 1.6 (waarschijnlijk met 2 of 3 passagiers erin, dus zowieso nog een pak trager door het gewicht) gans de tijd voorbij geknald te worden door mannen die het toch nodig vinden snelle rondentijden neer te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                        Idd

Hopelijk zal Spa Italia wat goed vallen met de examens
                        Geen examens

Comment

• Damn, die 147

188 pk
                          1100 kg

Rondje Francorchamps lukt in 3:06

Comment

Alfa 147 1.6 powaaaah

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Compressor erop (+170 pk) en interieur strippen... Gaat goed

Echt iets voor jou,vraagt dat Dirk ´t instaleert.

Comment

• Neje, mijn sound is beter

Gisteren weer veel boze blikken gekregen

Comment

• fooooooooook

Comment

• You can say that again
                                  All wannahaves...!!

Comment

ik neem ze! en die 159 TI ook!

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    en ze doen het verdomme weer he, hun auto's op de stand zetten met dingen die je niet kan verkrijgen... die velgen in titanium/gunmetal/smoke, die zatten in het Unica gamma, maar nu dat toch niet doorgaat, kan je dat eigenlijk niet standaard krijgen...
                                    Of gaan ze nog eens proberen?
                                    Last edited by Stephane; 09/03/2009, 01:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                      en ze doen het verdomme weer he, hun auto's op de stand zetten met dingen die je niet kan verkrijgen... die velgen in titanium/gunmetal/smoke, die zatten in het Unica gamma, maar nu dat toch niet doorgaat, kan je dat eigenlijk niet standaard krijgen...
                                      Of gaan ze nog eens proberen?
                                      Geen idee... 'k Heb daar indertijd ook tevergeefs achteraan gezeten... en ge ziet wat ervan komt, dan doe je zoiets stom als een Audi kopen. Ik wou eigenlijk een Alfa Unica 159 2.4JTDm Q4 SW.

Comment

fooooooooook

Da's behoorlijk lekker

Die velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          Da's behoorlijk lekker

Die velgen
                                          Inderdaad heel mooi
                                          Het zijn velgen van ZENDER .
                                          Ik had ze in 18"op mijn 166 maar heb er veel last mee gehad.
                                          Volgens mij is de kwaliteit niet 100% in orde.
                                          Ze scheurden aan de binnenkant zowel op de vooras als op de achteras.
                                          Ik controleerde de bandenspanning heel regelmatig en hieldt ze op 2.5 bar.
                                          Ik was er nochtans zeer voor op mijn goede en vermeedt zoveel mogelijk putten in het wegdek
                                          Last edited by frankzagato; 09/03/2009, 20:20.

Comment

Working...
                                          X