Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Friedrich Bekijk Berichtenis er eigenlijk een officiële Autodelta dealer in België?
of kent er iemand een Alfa dealer die ervaring heeft met het onderhoud van hun wagens?
Comment
-
Alfa 147 1.6 powaaaah
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Compressor erop (+170 pk) en interieur strippen... Gaat goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenFranco
Hoe zit het eigenlijk met het tempo tijdens Spa-italia op de Grande Parade? Is dat "cruisen" of wordt daar door 90% van de auto's gevlamd
maar tijdens de "vrije" ritten wordt er daar door sommigen redelijk hard gegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenparade is cruisen denk ik
maar tijdens de "vrije" ritten wordt er daar door sommigen redelijk hard gegaan
Scuderia is voor de sportwagens (GTA's, lambo, ferrari) en dan wordt er voluit gegaan.
Grande Parade is met uw eigen auto het circuit op, normaal vooral gewone wagens maar op m'n foto's van vorig jaar zie ik daar nog een hoop sportwagens tussenrijden en ik kan mij niet herinneren dat ik die traag vond.
Heb zin om mee te doen aan de Grande Parades...maar ik zie het iets minder zitten om met m'n 1.6 (waarschijnlijk met 2 of 3 passagiers erin, dus zowieso nog een pak trager door het gewicht) gans de tijd voorbij geknald te worden door mannen die het toch nodig vinden snelle rondentijden neer te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIdd
Hopelijk zal Spa Italia wat goed vallen met de examens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenAlfa 147 1.6 powaaaah
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Compressor erop (+170 pk) en interieur strippen... Gaat goed
Echt iets voor jou,vraagt dat Dirk ´t instaleert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Of gaan ze nog eens proberen?Last edited by Stephane; 09/03/2009, 01:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenen ze doen het verdomme weer he, hun auto's op de stand zetten met dingen die je niet kan verkrijgen... die velgen in titanium/gunmetal/smoke, die zatten in het Unica gamma, maar nu dat toch niet doorgaat, kan je dat eigenlijk niet standaard krijgen...
Of gaan ze nog eens proberen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichtenfooooooooook
Die velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDa's behoorlijk lekker
Die velgen
Het zijn velgen van ZENDER .
Ik had ze in 18"op mijn 166 maar heb er veel last mee gehad.
Volgens mij is de kwaliteit niet 100% in orde.
Ze scheurden aan de binnenkant zowel op de vooras als op de achteras.
Ik controleerde de bandenspanning heel regelmatig en hieldt ze op 2.5 bar.
Ik was er nochtans zeer voor op mijn goede en vermeedt zoveel mogelijk putten in het wegdekLast edited by frankzagato; 09/03/2009, 20:20.
Comment
Comment