Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Find thousands of classic cars for sale on ClassicCarsforSale.co.uk. Place your private advert for free today on the UK's best marketplace for buyers and traders.
parade is cruisen denk ik
maar tijdens de "vrije" ritten wordt er daar door sommigen redelijk hard gegaan
Hmm, ok maar van hetgeen ik mij nog herinner:
Scuderia is voor de sportwagens (GTA's, lambo, ferrari) en dan wordt er voluit gegaan.
Grande Parade is met uw eigen auto het circuit op, normaal vooral gewone wagens maar op m'n foto's van vorig jaar zie ik daar nog een hoop sportwagens tussenrijden en ik kan mij niet herinneren dat ik die traag vond.
Heb zin om mee te doen aan de Grande Parades...maar ik zie het iets minder zitten om met m'n 1.6 (waarschijnlijk met 2 of 3 passagiers erin, dus zowieso nog een pak trager door het gewicht) gans de tijd voorbij geknald te worden door mannen die het toch nodig vinden snelle rondentijden neer te zetten.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
en ze doen het verdomme weer he, hun auto's op de stand zetten met dingen die je niet kan verkrijgen... die velgen in titanium/gunmetal/smoke, die zatten in het Unica gamma, maar nu dat toch niet doorgaat, kan je dat eigenlijk niet standaard krijgen...
Of gaan ze nog eens proberen?
en ze doen het verdomme weer he, hun auto's op de stand zetten met dingen die je niet kan verkrijgen... die velgen in titanium/gunmetal/smoke, die zatten in het Unica gamma, maar nu dat toch niet doorgaat, kan je dat eigenlijk niet standaard krijgen...
Of gaan ze nog eens proberen?
Geen idee... 'k Heb daar indertijd ook tevergeefs achteraan gezeten... en ge ziet wat ervan komt, dan doe je zoiets stom als een Audi kopen. Ik wou eigenlijk een Alfa Unica 159 2.4JTDm Q4 SW.
Inderdaad heel mooi
Het zijn velgen van ZENDER .
Ik had ze in 18"op mijn 166 maar heb er veel last mee gehad.
Volgens mij is de kwaliteit niet 100% in orde.
Ze scheurden aan de binnenkant zowel op de vooras als op de achteras.
Ik controleerde de bandenspanning heel regelmatig en hieldt ze op 2.5 bar.
Ik was er nochtans zeer voor op mijn goede en vermeedt zoveel mogelijk putten in het wegdek
Comment